Skip to main content
Beantwoord

Abbonnement mobiele telefoon voor 1 maand veranderen

• June 30, 2019
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik wil voor 1 maand mijn mobiele abbonnement veranderen naar een hoger niveau.(meer MB's)
Bij "Mijn KPN"kan dat prima en staat duidelijk wat de kosten voor deze maand zijn.
Vraag is: als je na deze ene maand verhoging weer terug gaat naar je oude niveau wordt de prijs die voorheen gold ook weer de nieuwe prijs na deze maand verhoging?

Beste antwoord door ReneWBR

Beste Erwin

Ik heb inmiddels de klantenservice gebeld en deze hebben mij verzekerd dat zo lang het binnen de contractperiode gebeurd de kosten hetzelfde blijven.

Moest snel antwoord hebben vandaar dat ik de telefoon genomen heb.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
Hoi @ReneWB . Welkom op het forum.
Daar ga ik wel voorzichtig van uit maar ik wil het je graag met zekerheid vertellen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Kun je ook aangeven welke stap je wilt maken (hoe heten de abonnementsvormen)

• Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 1, 2019
Beste Erwin

Ik heb inmiddels de klantenservice gebeld en deze hebben mij verzekerd dat zo lang het binnen de contractperiode gebeurd de kosten hetzelfde blijven.

Moest snel antwoord hebben vandaar dat ik de telefoon genomen heb.

Erwin van KPN
Moderator
Dat snap ik helemaal, @ReneWBR . Ik had ook dat vermoeden en zo te lezen heeft de telefonische helpdesk het netjes uitgezocht en bevestigd.