Skip to main content

Goedenavond,

 

ik had een vraag ik had een abbo met kosten voor het toestel. Nu is het volledige bedrag afbetaald en zou ik graag willen switchen naar sim only. Hoe gaat dit te werk is mijn vraag en ook of ik nog iets binnen krijg van dat deze telefoon nu volledig van mij is. 
 

mvg. Rowan Hasenbalg

Hallo @rowan0416 ,

De kosten van jouw maandelijkse abonnement zijn nu lager geworden. Je betaalt niet meer voor de aflossing van je toestelkosten. 

Eigenlijk heb je nu een soort sim only. Je krijgt (zover ik weet) verder geen bericht over het eigendom van de telefoon.  

Zolang je je abonnement niet verlengt of opzegt, loopt jouw oude abonnement ongewijzigd door op de oude voorwaarden. Verlengen is dus niet verplicht. Vaak zijn de oude abonnementsvormen gunstiger dan de nieuwe, dus vergelijk goed als je in de toekomst overweegt om te verlengen.

Je kunt eventueel zelf ergens een nieuwe telefoon kopen als je daar zin in hebt en daar dan jouw simkaartje in plaatsen. 

  

 


Oke top dankuwel voor de snelle reactie. Nu heb ik nog een vraag, ben namelijk sinds kort ZZP’er geworden en wil dus graag sim only zakelijk. Ik zou graag willen weten hoe dit te werk gaat met het omzetten van mijn huidig abonnement naar een zakelijk abonnement. Moet ik hier voor gegevens invullen van het bedrijf of kan ik deze simpel overzetten naar zakelijk en de rest gaat vanzelf

gr


Voor een overstap naar KPN zakelijk, kun je contactopnamen met 0800-0403.

Of plaats een bericht op het zakelijk forum van KPN : 

https://zakelijkforum.kpn.com

Want KPN schrijft : 

Bij KPN houden we ook van helderheid en gemak. Onze zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan onze privé gebruikers. Daarom hebben we voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt.