Skip to main content

Ik heb een vraag, ik heb een tweejarig mobiel abonnement ik wil om zetten naar een 1 jaar abonnement. Omdat ik volgende jaar mijn andere mobiel abonnement bij t-mobile naar kpn abonnement omzet,  anders heb ik twee kpn abonnementen.  Wat zijn de kosten van het omzetten van twee jarig naar 1 jaar . Mijn kpn nummer ***. Met vriendelijke Groet R.A.Jansen 

 

Admin: 06-nummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

Hoi @brunomax ,

Als je inderdaad een tweejarig abonnement hebt lopen, dan kun je na één jaar je contract opzeggen en dus na één jaar het laatste jaar afkopen. 


Dankjewel voor je antwoord 


Hoi @brunomax, ik zie dat je deze vraag nogmaals gesteld hebt in een nieuw topic, daar heeft KPN moderator @Lisa ondertussen mijn antwoord op je vraag bevestigd.


Top @RBxx , jij hebt ook alles in de gaten. Dan heb ik meteen maar het antwoord aangepast conform de reactie van @Lisa .   

 


Tja, @Noordzee, ik weet niet hoe ik dat doe….. :nerd: . Ik voorzie een samenvoeging van beide topics…...


Ik denk dat Lisa daar niet voor gaat kiezen. Dat verplaatsen van berichten schijnt een intensief klusje te zijn. We gaan het wel zien. 


@RBxx Deze ‘best answer’ gunnen we even, goed? :wink:  @Noordzee Beter goed gejat dan slecht bedacht:nerd:


@RBxx Deze ‘best answer’ gunnen we even, goed? :wink:  

Zeker :thumbsup: , maar dan is het andere topic voor mij, toch...:yum:


@RBxx YASSS!!! :white_check_mark:


Reageer