Skip to main content

Ik heb een premium abonnement maar een KPN internet contract . Aangezien ik niet of bijna geen gebruik meer maak van de telefoon wil ik graag de belkosten ook weer via KPN. Kan dit?

Hallo @JTHmDerks ,

Dan zou je via Mijn KPN jouw abonnement moeten uitbreiden met Vast Bellen. Dat kost 2 euro per maand. Je gaat dan automatisch over naar KPN Hussel. 
 

Internet thuis kost minimaal 42,50: 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!


 

 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

 

 


heb vorige week alles in een pakket afgesloten maar heb nog geen bevestiging ook wanneer het aangesloten wordt is niet bekend

 


Ik kocht een kocht abonnement voor een tweede tv, kosten €54,00
Ik laat de monteur de installatie aanleggen,,ziggo kabels eruit en kpn kabels erin en een tv kan worden aangesloten met het tv kastje.

zowel de radio/ tuner en de tweede tv kan niet worden aangesloten en daar zijn ook geen kabel voor te vinden ( van optisch naar gewone coax: nergens te krijgen, ook via welke site dan ook).

ik bel met KPN en die zeggen dat ik bij het verkooppunt mijn klacht moet deponeren.

In de winkel zeggen ze dat ze geen oplossing voor het probleem hebben en zeggen dat ze alleen maar een verkooppunt zijn.

Eind van het liedje: met kpn ben ik nu veel en veel duurder uit dan bij ziggo,bij ziggo werkte alles.

inclusief de telefoon,,die ik bij kpn extra moet betalen en uiteindelijk kan ik nog geen tweede  tv kijken en geen radio luisteren,,tenzij ik nieuwe apperatuur koop.

Goedkoop is duurkoop en de verkopers-die dit moeten weten evenals de helpdesk- vertellen niet bij de aankoop van het abonnement dat mogelijk de bestaande apparatuur niet werkt.

De helpdesk zegt zelfs dat hun modems te hoogstaand technisch  ontwikkeld zijn dat apparatuur van twee jaar oud er al niet meer op werkt.

Bedankt KPN, ik zit met de ellende en kosten en een veel re duur abonnement waar ik  een jaar aan vast zit.

 

 


Ik kocht een kocht abonnement voor een tweede tv, kosten €54,00

Ik begrijp het niet helemaal. Hier gelijk al niet. 54 euro? Hoe komt u daar bij? Een 2de tv kost 5 euro per maand. Waar komt die 54 euro vandaan?

Ik laat de monteur de installatie aanleggen,,ziggo kabels eruit en kpn kabels erin en een tv kan worden aangesloten met het tv kastje.

Prima toch? Moet werken. Niets aan de hand zou ik zeggen. Toch? Kunt u tv kijken?

zowel de radio/ tuner en de tweede tv kan niet worden aangesloten en daar zijn ook geen kabel voor te vinden ( van optisch naar gewone coax: nergens te krijgen, ook via welke site dan ook).

Euhm.... huh? Wat probeert u hier aan te sluiten? De tv is met de tv ontvanger verbonden met een HDMI kabel. Dat heeft de monteur toch gedaan? Coax doet KPN niets mee. De tv moet via HDMI aangesloten worden. Niet via coax.


Reageer