Skip to main content

Hallo

Ik heb sinds vandaag een abonnement bij jullie en had hem aangevraagd voor 27.50€ en heb zelf internet thuis van xs4all waardoor je 7.50€ korting krijgt maar er staat dat ik nu 35€ moet betalen.

Gr Reemer Benjamins 

Hallo @Reemer benjamins ,

Er is inderdaad een combikorting als je naast jouw mobiele abonnement van KPN een XS4ALL internetabonnement hebt. Het aanmelden hiervan loopt via XS4ALL


Als je bij het aanvragen van dat nieuwe abonnement al aangaf dat je internet van XS4all hebt dan neemt ie dat meteen mee in de prijs die je ziet. Dus 27,50 is je definitieve prijs. Maar zoals Noordzee al zegt moet je je eerst melden bij XS4All compleet om die korting te krijgen en niet die 35 euro te betalen.


Jaa ik had dat ook aangegeven dat ik van xs4all heb.

Maar het is opgelost


Ik heb pas een abonnement afgesloten ,, ben al wat ouder! 

wilde een goedkope  . maar zit nu vast aan de zgn hussel € 17,50 ,, Wil maar zeggen pas op , ik ga nu alle kleine lettertjes met ene hulp uitpluizen of ik er toch niet vanaf kan  , internet is niet mijn grootste ding maar moet wel zelf betalen ! 


Ik heb pas een abonnement afgesloten ,, ben al wat ouder! 

wilde een goedkope  . maar zit nu vast aan de zgn hussel € 17,50 ,, Wil maar zeggen pas op , ik ga nu alle kleine lettertjes met ene hulp uitpluizen of ik er toch niet vanaf kan  , internet is niet mijn grootste ding maar moet wel zelf betalen ! 

Hallo @wachtlang , binnen 14 dagen kun je alles nog aanpassen/opzeggen.