Skip to main content

Goedenavond,

Zojuist heb ik online mijn abonnement verlengd, met nieuwe telefoon. Ik heb geen ontvangst bevestiging gehad of iets dergelijks. Hoefde ook nog niet te betalen voor het toestel. Klopt dit? Ik zou graag weten of dit wel goed is doorgekomen.

Mvg,

MarindeĀ 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic
topic verplaatst naar juiste board

Beste @Marinde92Ā ,

Ā 

Ik denk dat een medewerker van KPN jouw vraag kan beantwoorden. Duurt maximaal 48 uur voordat zij reageren. Zij zullen je vragen je profiel aan te vullen met wat gegevens. Het snelste is dat je nu alvast je klantgegevens, postcode, huisnummer invult. Wees gerust: De velden gemarkeerd met ā€œprivĆ©ā€ zijn alleen zichtbaar voor de medewerkers van KPN, niet voor gewone stervelingen zoals ik.

Fijne avond!


GoedemorgenĀ @Marinde92, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je zou binnen een dag wel een bevestiging moeten ontvangen.. Soms zit er enige vertraging in en ontvang je hem niet direct, maar wel binnen Ć©Ć©n dag. Heb je hem inmiddels al wel gekregen?

Qua betaling,Ā  dat is afhankelijk voor welke optie je gekozen hebt. Betaal je maandelijks een bepaald bedrag voor je toestel naast je abonnementskosten en dekt dit het gehele bedrag wat je zou moeten betalen voor je toestel? Dan heb je geen eenmalige kosten.Ā Eenmalige kosten zoals (bij)betaling van het toestel en thuiskopieheffing worden andersĀ op de factuur van de eerstvolgende maand in rekening gebracht.

Om het een en ander na te kijken heb ik wel je gegevens nodig. Wil je jouwĀ Forum profielĀ aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Overal waar privĆ© achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


@Marinde92, ik heb geen reactie meer gezien. Heb je jouw antwoord gevonden, of kunnen we je hier nog bij helpen?


Reageer