Skip to main content
Vraag

abonnement actief zonder mijn medeweten, nooit gebruikt, verzoek tot stopzetten

• August 1, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Hallo,

Ik ontdekte onlangs dat er sinds vorig jaar een mobiel abonnement van €32,50 per maand op mijn naam loopt. Dit is afgesloten zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Ik ben destijds alleen in een winkel geweest om informatie op te vragen, maar heb niets gekocht of ondertekend.

Ik heb nooit een simkaart of toestel ontvangen, en het nummer is mij onbekend gebleven tot ik het toevallig in de KPN-app zag staan. Het abonnement is dus ook nooit gebruikt.

Ik wil graag dat dit abonnement per direct wordt stopgezet, zonder verdere kosten, en dat onderzocht wordt hoe dit abonnement tot stand is gekomen. Ook hoor ik graag of (gedeeltelijke) terugbetaling mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Akkie Schilstra-Hoekstra

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Akkie Schilstra .  Welkom hier.

Normaliter zitten er een paar dagen tussen voordat wij aan je topic toekomen maar deze vraagt toch even om wat voorrang.

Heel erg merkwaardig wat jou overkomt en wil je met klem adviseren om een terugbel afspraak in te plannen zodat een collega dit één op één met jou kan uitzoeken.  Als er sprake is van frauduleuze handelingen moet dat natuurlijk ook onderzocht worden.   Ik ga er van uit dat dat via de helpdesk allemaal netjes uitgeplozen wordt. 

De reden waarom ik je hier mee kan helpen is dat wij geen helpdesk zijn. De KPN Community is voor klanten die elkaar helpen.