Skip to main content

Hallo,

Ik ga 14 juli met vakantie naar het buitenland, en ben niet in staat om mijn kaartje wat met de post komt te acriveren bij jullie, is het misschien  mogelijk dat ik mijn abonnement tot de 25e juli bij mijn huidige provider kan houden. 

Groet P. Donker

Hi Paula, welkom op het forum. 

Dit heeft vooral te maken met de overnamedatum die door is gegeven, op die datum wordt namelijk het signaal overgezet naar onze simkaart. Dit staat in je bevestigingsbrief. Ik kan wel kijken of het mogelijk is om dit uit te stellen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.


Hallo,

Zo ver als ik weet heb ik geen overname datum door gegeven. Ik kreeg een berichtje van de kpn waar het in stond van hoe en wanneer. Daarom heb ik ook gelijk gereageerd. Als het mogelijk is zou ik het op prijs stellen als de overname naar KPN op 25 juli kan, anders ben ik niet bereikbaar voor de thuis situatie. Alvast bedankt. Groet P. Donker- spijkerman


Een overname datum wordt altijd doorgegeven wanneer wij jouw nummer overnemen van je huidige provider, ik verwacht dat ik dit wel uit kan stellen. 

Zou je alsnog je profiel willen invullen zodat ik mee kan kijken? 


Hallo Alex,

 

Ik heb zo goed mogelijk mijn profiel ingevuld. Ik hoop dat je hier genoeg informatie hebt.

Groet P.donker-spijkerman


Dankjewel. Ik zie dat het nummer eindigend op 439 pas op 11 augustus over wordt gezet. Goed nieuws dus, tot die datum hoef je dus niets te doen. :slight_smile:


Dank je wel voor de moeite👍

Geen paniek meer van mijn kant.

Groet P.donker-spijkerman


Dank je wel voor de moeite👍

Geen paniek meer van mijn kant.

Groet P.donker-spijkerman

Nergens voor nodig. Graag gedaan uiteraard.