Skip to main content
Beantwoord

Abonnement activeren met telfort compleet

• July 28, 2020
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Sinds 2 maanden het mobiele abonnement afgesloten met het telfort compleet.. Dacht ik!!!!! Heb net telfort gebeld nu pas in orde.. Wil graag mijn aansluitkosten terug en 2x 5 euro korting die ik zou krijgen. 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Cindy Venhorst, welkom. 

Klopt het als ik zeg dat je nog Telfort Thuis met een KPN mobiel abonnement combineert. Je hebt je aangemeld voor Telfort Compleet? Want dan gaat het voordeel de eerste van de maand in. 

Bij de aanschaf van een nieuw Mobiel Hussel abonnement heb je altijd aansluitkosten. Dit is in jouw situatie het geval. Ik kan je deze dus niet vergoeden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2020

Hoi @Cindy Venhorst, welkom. 

Klopt het als ik zeg dat je nog Telfort Thuis met een KPN mobiel abonnement combineert. Je hebt je aangemeld voor Telfort Compleet? Want dan gaat het voordeel de eerste van de maand in. 

Bij de aanschaf van een nieuw Mobiel Hussel abonnement heb je altijd aansluitkosten. Dit is in jouw situatie het geval. Ik kan je deze dus niet vergoeden. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 8, 2020

Ik ga er van uit dat het duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.