Skip to main content

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon gekocht, met een abonnement van kpn. Alleen ik wilde niet persee de abenoment erbij. Want had nog een lopende abenoment bij mijn oude telefoon. Alleen ik kon toen ik deĀ  telefoon kocht met abonement kon ik er niet voor kiezen. Om eerst mijn huidige abenoment te nemen en als die afgelopen zou zijn, dat die overgaat naar de abbenoment die ik nu heb aangeschaft bij de telefoon die ik gekocht heb.

Ā 

Het enige wat ik denk dat het probleem kan zijn, is dat de abbenoment van mijn vorige telefoon van youfone is. En weet dus niet of dat ook geregeld kan worden dat die eerst af kan lopen , en dan achtereenvolgend die van kpn. Ik heb de telefoon nu net ongvĀ  een week binnen.

Ā 

En had in de kleine letters gelezen, dat als ik de kpn abbonement zou stoppen dat ik de telefoon terug moet inleveren als het binnnen de 14 dagen bedenk tijd is. Alleen dat is natuurlink niet de bedoeling. Ik wil graag dat ie pas wordt geactiveerd wanneer mijn youfone abbonement afgelopen is. Alleen weet niet of dat kan.Ā 

Ā 

Mijn telefoon is een samsung galaxy a71 die ik net aangeschaft heb. En mijn vorige een samsung galaxy s10+.Ā 

Ā 

Is er misschien een mogelijkheid om dit te kunnen op te lossen.

Ā 

Met vriendelijke groet,Ā 

Ā 

Jochem k.Ā 

Als je je abonnement zou stoppen moet je uiteraard de telefoon weer inleveren. Wanneer loopt je abonnement bij YouFone af? Als dat te lang is dan zit je dus inderdaad met 2 abonnementen en was het handiger geweest als je een telefoon zĆ³nder abbonement had genomen!


Hoi @JochemkuperusĀ 

Dan zou ik snel zolang je nog binnen de 14 dagen opzegtermijn zit het annuleren, anders zit je aan twee abonnementen vast.
Hetgeen jij wilt kan n.l. niet.
Even bellen met 0800 0402
Of chatten onder kantoortijd via deĀ LiveChat functie


Hoi @Jochemkuperus, welkom bij ons op het forum. De constructie die je hebt bedacht werkt inderdaad niet zoals huistijger enĀ jlthkoch al aangeven. Als je nog binnen de 14 dagen zit zou ik je bovenstaande stappen ook willen aanraden, dan kan het abonnement aan onze kant nog gestopt worden. Buiten die 14 dagen zit je vast aan het contract, ik hoop dat je er nog binnen zit en dat het op die manier nog geregeld kan worden. Laat je ons weten of het daarmee lukt?