Skip to main content
Beantwoord

Abonnement afsluiten voor mijn man

  • August 11, 2020
  • 3 reacties
  • 806 keer bekeken

Weet iemand of je een abonnement kunt afsluiten voor je partner (man) op je eigen naam? Dus niet op die van je partner?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @WKVD, welkom op het forum. 

Je kunt er voor kiezen om dit te doen. Voor ons maakt dit feitelijk niet uit, in onze ogen gaan wij een contract aan met jou. Jij kiest er dan voor om iemand anders gebruik te laten maken van het abonnement. 

Hou er wel rekening mee dat jij wel financieel en juridisch verantwoordelijk bent voor dit contract. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2020

Hi @WKVD, welkom op het forum. 

Je kunt er voor kiezen om dit te doen. Voor ons maakt dit feitelijk niet uit, in onze ogen gaan wij een contract aan met jou. Jij kiest er dan voor om iemand anders gebruik te laten maken van het abonnement. 

Hou er wel rekening mee dat jij wel financieel en juridisch verantwoordelijk bent voor dit contract. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 11, 2020

Hallo @WKVD ,

Als jij dat abonnement afsluit op jouw eigen naam en ook ervoor zorgt dat jij maandelijks de rekeningen betaalt, dan zal het KPN niets kunnen schelen dat het abonnement in werkelijkheid door iemand anders wordt gebruikt. 
 

edit : Oh, die pijlsnelle @Alex_P was me al net voor…...


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 13, 2020

Hallo @WKVD ,

Als jij dat abonnement afsluit op jouw eigen naam en ook ervoor zorgt dat jij maandelijks de rekeningen betaalt, dan zal het KPN niets kunnen schelen dat het abonnement in werkelijkheid door iemand anders wordt gebruikt. 
 

edit : Oh, die pijlsnelle @Alex_P was me al net voor…...

1 minuutje maar. :sweat_smile: