Skip to main content

Hoi KPN team, ik wil een nieuw telefoon abbonement afsluiten. Na het maken van keuze voor bundel + telefoon word er gevraagd naar een bestaand telefoonnummer en het toevoegen van identificatie papieren.

Wat moet ik doen als ik niet over een Nederlands telefoonnummer beschik en ik geen NederlandsĀ paspoort heb?

Ā 

Bedankt alvast voor de hulp.

Excuses voor de late reactieĀ @Jorrit Berkhout. Het is helaas erg druk de laatste tijd. Mocht je nog niet via een andere weg geholpen zijn, dan help ik je hier alsnog graag verder.

Wanneer je geen Nederlands paspoort hebt, dan kun je geen aanvraag voor een mobiel abonnement via de website doen. Dat kan alleen met een Nederlands paspoort of ID-kaart/rijbewijs. Heb je een buitenlands (EU) paspoort of een verblijfsvergunning, dan kan je een aanvraag doen in een KPN Winkel.Ā 
Verder zijn er nog overige voorwaarden:Ā 

  • De klant moet een Nederlands bank- of girorekeningnummer hebben om een abonnement bij KPN Mobiel te kunnen aanvragen, de naam van de betaler dient overeen te komen met de naam op de bankpas.
  • Het contractantadres moet een Nederlands adres zijn (het factuuradres mag wel een buitenlands adres zijn).
  • De klant moet in staat zijn een pintransactie (verificatie of bijbetaling) met de bankpas te doen.
    Ā 

Ik hoop dat je zo voldoende weet!Ā 

Ā 


Reageer