Skip to main content

Goedendag,

 

kun je een abonnement afsluiten en toestel in 1x betalen en bij binnenkomst pakket het abonnement annuleren en het toestel houden? Zodat ik daarna mijn prepaidkaart erin kan doen? Toestel bij abonnement is namelijk veeeel goedkoper dan een los toestel.

 

mvg Frank

Leuke truc, maar dat werkt niet. Het is een abonnement met toestel.
Als je het abonnement opzegt binnen de 14 dagen bedenkperiode moet ook het toestel terug.

De “los toestel” toeslag is er niet voor niets.


Kan ook een lagere prijs zijn vanwege een simlock dacht ik? En als ik het afsluit via bijvoorbeeld belsimpel.nl. Dan krijg ik telefoon via hen maar het abonnement loopt gewoon via kpn. Dus dan zou het misschien kunnen?


Nee, een simlock bestaat niet meer. Een toestel bij een abonnement is voordeliger omdat KPN het toestel gebruikt als stimulans om een abonnement af te sluiten. Daarom is er een "los toestel” toeslag.

FBoerkamp schreef:
En als ik het afsluit via bijvoorbeeld belsimpel.nl. Dan krijg ik telefoon via hen ....

Dat moet je met Belsimpel afstemmen.


Hi @FBoerkamp, ik zie dat RBxx je al uit heeft gelegd dat de door jou bedachte constructie helaas niet mogelijk is, althans niet bij KPN.

Ik hoop dat je alsnog het door jou gewenste toestel aan kunt schaffen 😊


Hi @FBoerkamp, ik zie dat RBxx je al uit heeft gelegd dat de door jou bedachte constructie helaas niet mogelijk is, althans niet bij KPN.

Ik hoop dat je alsnog het door jou gewenste toestel aan kunt schaffen 😊

 

Als extra toevoeging:

Het is bij geen enkele provider mogelijk, ze werken allemaal met dezelfde regels als KPN.
Als je binnen de 14 dagen bedenktijd het mobiele abonnement annuleert, moet het erbij genomen toestel altijd teruggestuurd worden.

Dit zijn ook de regels bij Belsimpel en Mobiel.nl, aangezien die ook nauw samenwerken met alle Nederlandse providers.

Daarom kun je de meeste toestellen ook gewoon los kopen.


Allen dank voor het antwoorden!


Abo afsluiten wat maandelijks opzegbaar is en toestel in 1x betalen gaat denk ik wel lukken


@Dutchie61 volgens mij kan dat niet bij belsimpel. Met verlenging zie ik die optie wel