Skip to main content

Tot nu toe baal ik enorm dat ik over ben naar kpn. Deze topics zijn *** en ik probeer iemand te bereiken. Alleen bellen krijg ik als optie en laat dat net het probleem zijn... dat werkt niet meer.

Ik kom van vodafone en heb geen simkaart ontvangen. Alles zou worden overgezet op de 27e en nog steeds zit ik zonder een werkend toestel. 

Ik wil gewoon iemand spreken die mij kan helpen zonder uren heen en weer te hoeven mailen of topics te gebruiken... zorg gewoon dat het weer werkt!

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Morgen naar een KPN winkel gaan in uw regio, kijk even op internet welke op Zondag open is. Zij kunnen u daar direct helpen.

Hoi ​@Frank Broerse 

Het klopt wat mede community lid ​@Speedmaster al schreef in zijn reactie, de snelste weg op dit moment is een KPN Winkel (link) bij jouw in de buurt.
Een medewerker zal je dan een nieuwe simkaart meegeven, met daarop je meegenomen 06-nummer vanuit Vodafone.

In veel steden is er op zondag 29 december 2024 een Extra Koopzondag, dus de kans is groot dat er een KPN winkel bij jouw in de buurt geopend is.
Dit kun je terug vinden, als je op de bovenstaande link klikt.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de KPN Winkel, daar wordt om gevraagd ter verificatie.

Hoi ​@Frank Broerse 
Behalve bellen heb je ook nog de optie om via X of Facebook contact te zoeken, mocht er geen winkel in jouw buurt zijn...

Dat geven ze zelf ook aan, maar daadwerkelijk een link vinden waarbij ik echt een chat kan starten is er niet. Of zo goed verstopt dat ik mij niet kan voorstellen dat iemand het kan vinden. 

Mijn advies, neem geen kpn

Dat geven ze zelf ook aan, maar daadwerkelijk een link vinden waarbij ik echt een chat kan starten is er niet. Of zo goed verstopt dat ik mij niet kan voorstellen dat iemand het kan vinden. 

Mijn advies, neem geen kpn

Hoi ​@Frank Broerse 

Chatten met een medewerker is al lange tijd niet meer mogelijk bij KPN, die functie is nu omgebouwd als een chatbot, waarbij je wel een terugbel verzoek kunt indienen.

Het is heel simpel voor je op te lossen, door gewoon op de fiets of met de auto langs de dichtstbijzijnde geopende KPN Winkel langs te gaan.
Dan loop je al bellende de winkel weer uit, en is je probleem opgelost.

En omdat KPN geen chat meer heeft, maar wel genoeg andere manieren zijn om in contact te treden met een medewerker, is jouw advies om geen KPN te nemen wel erg snel gegeven.
Maar goed, het is jouw mening en dat is prima voor de rest.

Welkom op de community ​@Frank Broerse. Je hebt in deze situatie inderdaad een fysieke simkaart nodig. Als die via de klantenservice aanvraagt duurt het een aantal werkdagen voor je deze ontvangt. De winkel die al genoemd is is de beste en snelste optie, je krijgt dan direct een geactiveerde simkaart mee. Dat is ook mijn advies in deze situatie.

Reageer