Skip to main content

Hallo KPN. 

Mijn telefoon is geblokkeerd omdat mijn factuur wat te hoog werd. Mijn factuur is nu betaald.

Zou mijn abonnement gedeblokkeerd kunnen worden?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste @Erwinnnn, welkom! Hoe heb je betaald? Als dat met iDeal is, dan word je binnen twee uur aangesloten. Mocht dat niet zo zijn, bel dan even met 0800-0402 (of 1200 met je mobiel). Dat kan ook als je geblokkeerd bent. Mijn collega's kunnen dan met je meekijken.


Beste Marcia. Ik heb gisteren met iDeal betaald. Heb nog geen mobiel internet dus ben nog steeds afgesloten. Ze zeiden dat het tot maandag kan duren, kan dit ook eerder?


Als het handmatig goedgekeurd moet worden in verband met dat hoogverbruik, dan kan het wat langer duren. Maar er wordt in het weekend ook gewoon door ons gewerkt. Ik zou toch nog eens bellen, mijn collega's kunnen dit navragen bij de afdeling credit risk. 


Ik heb gisteren weer contact gehad en het zou gisteren ook opgelost worden.

Tot dit moment heb ik nog steeds geen mobiel internet/bellen..

Heb net weer met de klantenservice contact gehad maar daar geven ze aan dat de mensen die ik nodig heb momenteel nodig heb vrij zijn..

 

Kun jij nog iets regelen??

Heb het echt voor morgen nodig.


Vandaag is de betreffende afdeling inderdaad niet aanwezig 😞. Betekent dat ik het ook niet kan versnellen voor je, mijn excuses hiervoor! Mocht het morgenochtend niet lukken, dan zou je toch even opnieuw moeten bellen. Dat kan vanaf 9 uur.