Skip to main content

1 van onze abonnementen loopt af; ik kan in mijn KPN het contract niet vinden in mijnKPN omgeving;

dat is vervelend; wij willen het contract behouden, maar de telefoon bijbetaling component, die er volgens ons is, natuurlijk niet blijven betalen.

deze prijs component willen wij graag op basis van het contract terug kunnen vinden en op het maandbedrag in korting hebben gebracht.

@iRSt Welkom op ons Forum! Ik begrijp wat je bedoeld. Je 1 of 2 jarige contract ‘zit erop’, daarmee heb je toestelkosten afbetaald.Je wilt dit abonnement graag behouden als Sim Only. Normaal gesproken wordt dit automatisch aangepast in het systeem. Om hier zeker van te zijn wil ik graag even met je meekijken. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. 

Zou je je gegevens willen aanvullen op je profiel, denk hierbij aan telefoonnummer, postcode en huisnummer. Dan kijk ik met je mee. 


Ja Lisa, dat hebben we allemaal geregeld en NU? We wachten nog op je antwoord. Case is not closed yet. Net als de vraag van het contract opsturen per email.

Onze duimen gaan dus nog niet omhoog.


@iRSt Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat het contract met de IPhone X loopt tot 21-01-2020. Vanaf dan worden de toestelkosten niet meer in rekening gebracht. 

Wat in deze situatie waarschijnlijk de verwarring opwekt is de aankoopdatum van het toestel. Destijds is het abonnement vroegtijdig verlengd op 3 november 2017. Je ontvangt het toestel dan zo snel mogelijk. Echter gaat het nieuwe abonnement is per einddatum vorige contract, in jou geval destijds 22-01-2018. 
 

 


@iRSt Ik heb helaas niets meer van je gehoord, laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 


Reageer