Skip to main content

Ik ben door mijn internetbundel heen en wil een maand naar 10 GB. Gaat dit direct in of pas na afloop (nog 18 dagen) van mijn huidige maand? IK heb dit eerder gedaan bij Telfort en toen ging het dacht ik direct in.

@Janno2 

 

Dat gaat direct in : 

Deze maand over je bundel? 
Activeer een Extra Bundel

Ben je deze maand iets te snel door je MB’s gegaan? Dan is een eenmalig Extra Bundel wellicht een goede oplossing voor jou. 

Hoe zet je Extra Bundel aan?

  1. Ga naar MijnKPN 
  2. Kies in het menu ExtraOpties en dan Extra Bundels
  3. Selecteer de Extra Bundel naar keuze
  4. Je ontvangt een SMS wanneer de bundel geactiveerd is

Je kan een Extra Bundel ook per SMS aan zetten. Hieronder lees je hoe je dit doet. 

Zet Extra Bundel aan

 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

 

 


Hoi Noordzee, bedankt voor jouw antwoord.

Vg Jan


Dag @Janno2 Goed om te zien dat Noordzee je al een reactie heeft gegeven. Ik doe er nog wel even toevoeging op, voor alle duidelijkheid. Als je een Extra Bundel aanzet gaat deze direct in. Als je je abonnement zelf ophoogt gaat het echter per de eerste van de maand in. 


Hoi Bart, jij ook bedankt. Ik probeerde een manier te vinden om de prijs voor de extra GB’s te verlagen. 10 GB komt bij een extra bundel al gauw op een 80 euro. In een abonnementsupdate is dat voor mij 15 euro. 15 euro had ik er wel voor over voor een weekje Netflix. Probeerde daarop een paar GB van mijn vrouw te delen, maar dat lukt blijkbaar voor de ex-telfort abonees nog niet. Er wordt verwacht dat ik kpn totaal regel (gezin aanmaak om te delen), echter dat lukt niet, ook geen telfort totaal. Nu delen we de Gb’s over een hotspot, we zitten toch allebei in hetzelfde huisje op een berg in Spanje, dus geen probleem. Kan vanavond dus Getafe-Ajax kijken.


@Janno2 

Je kunt als oud Telfort-klant op basis van de Telfort-voorwaarden geen MB's delen met jouw vrouw. Daarvoor zal je dan moeten overstappen op een KPN-Hussel abonnement, Maar die zijn vaak wel duurder dan jouw oude abonnement. Bekijk dus goed of dat voor jullie handig is. 

 

 

Op 25 en 26 januari zijn de mobiele abonnementen van Telfort overgezet naar KPN. 

Kort samengevat, wat betekent het voor jouw abonnement:

  • Je voorwaarden, prijs en mogelijkheden blijven gelijk
  • Ongebruikte MB's en belminuten kan je nog steeds meenemen naar de volgende maand
  • Telfort CombiVoordeel of Compleet blijft actief
  • Als je Lekker Lang bellen had, heb je dit nog steeds

Wat verandert er:

Welke KPN mogelijkheden krijg je niet:

  • MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen

Telfort Thuis abonnementen

De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet overgezet naar KPN. Je kan deze nog niet zien in MijnKPN, wel in Mijn Telfort. Hiervoor kan je jouw vraag stellen op het Telfort forum.

 

 


Hoi Noordzee, bedankt voor deze commercial. Dus alles blijft hetzelfde voor de ex-telfort klanten, behalve dat de optie in de mijn Kpn app, om Mb’s te delen niet werkt. Voice over wifi heb ik toch al minstens een jaar of tien met skype en FaceTime. VoLTE gebruik ik niet. En ik heb er nu naast mijn telfort ook een mijn kpn account. Mijn telfort nog voor telfort internet thuis en mijn Kpn voor mobiel. Idem de 2 apps op de telefoon. Makkelijker kunnen we het niet maken. 

Groet,

Jan


Reageer