Skip to main content
Beantwoord

Abonnement eerder opzeggen

  • February 27, 2020
  • 4 reacties
  • 692 keer bekeken

Mijn abbenoment loopt tot augustus 2020 maar nu is de vraag of er kosten aan zitten als ik al eerder overstap zo ja wat zijn kosten dan en kan nieuwe aanbieder die evt overnemen.?

 

 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Hoi 35 , je kunt via je nieuwe aanbieder je huidige contract vervroegd opzeggen, eventueel met nummerbehoud.

Je dient dan wel de nog niet-verstreken termijnen in 1x te voldoen inclusief een toeslag (boete) voor vervroegd uit het contract treden.

Of je nieuwe provider daar aan mee wil betalen zul je aan je nieuwe provider moeten vragen.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Antwoord
  • February 27, 2020

Hallo @Hoi 35 , je kunt via je nieuwe aanbieder je huidige contract vervroegd opzeggen, eventueel met nummerbehoud.

Je dient dan wel de nog niet-verstreken termijnen in 1x te voldoen inclusief een toeslag (boete) voor vervroegd uit het contract treden.

Of je nieuwe provider daar aan mee wil betalen zul je aan je nieuwe provider moeten vragen.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 29, 2020

Hallo Hoi 35, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad mogelijk, dan krijg je een afkoopsom zoals Jan dit al aangeeft. Zover ik weet zijn er geen providers die de afkoopsom voor je gaan betalen. Vraag dit dus duidelijk aan de provider voordat je overstapt. 


  • February 29, 2020

Hoi Allemaal, 

En ik maar denken dat bij een overstap naar een andere Provider, en er zou eventueel nog een afkoopsom te betalen zijn.

Dat dan binnen de KPN gelederen onder het personeel een collecte zou worden  gehouden om die afkoopsom aan KPN te kunnen voldoen. :sunglasses:

Maar dat doen jullie dus niet meer, jammer erg jammer.
dan moet ik dus fijn bij KPN blijven, want ikzelf ga dat niet betalen hoor.


  • February 29, 2020

Hallo @genetic , ik begrijp die reactie niet, maar dat kan aan mij liggen:thinking: