Skip to main content

Hallo, 

Mijn toestel is gisteren zoek geraakt, ik ben hem kwijt, maar ik had de mogelijkheid om te verlengen vanaf 01-04-2021, en mijn vraag is , of ik ook nu kan verlengen aub , want ik zit zonder toestel en om nu weer 1 te regelen is het zonde als ik 1-04 kan verlengen , ik hoop dat jullie wat voor me kunnen betekenen 

Ik ben bang van niet, maar daar kan een moderator een definitief antwoord op geven.


Sim blokkeren want die zat nog in de telefoon denk ik ?

Nieuwe sim aanvragen .

Abonnement verlengen met telefoon.

Je kan tenslotte 4 maanden van te voren verlengen en de telefoon krijg je dan al snel binnen.

 


Sim blokkeren want die zat nog in de telefoon denk ik ?

Nieuwe sim aanvragen .

Abonnement verlengen met telefoon.

Je kan tenslotte 4 maanden van te voren verlengen en de telefoon krijg je dan al snel binnen.

 

Zoals ik het las kan @Fastcarservice vanaf 1-4 verlengen (dus loopt zijn contract tot 31-7). Dat dacht ik in ieder geval.


Sim blokkeren want die zat nog in de telefoon denk ik ?

Nieuwe sim aanvragen .

Abonnement verlengen met telefoon.

Je kan tenslotte 4 maanden van te voren verlengen en de telefoon krijg je dan al snel binnen.

 

Zoals ik het las kan @Fastcarservice vanaf 1-4 verlengen (dus loopt zijn contract tot 31-7). Dat dacht ik in ieder geval.

Ah op zo'n manier, dan had ik het verkeerd gelezen.


Hallo, 

Mijn toestel is gisteren zoek geraakt, ik ben hem kwijt, maar ik had de mogelijkheid om te verlengen vanaf 01-04-2021, en mijn vraag is , of ik ook nu kan verlengen aub , want ik zit zonder toestel en om nu weer 1 te regelen is het zonde als ik 1-04 kan verlengen , ik hoop dat jullie wat voor me kunnen betekenen 

Dan heb ik een vraag, misschien dat het je helpt, @Fastcarservice .

Verschillende telefoons hebben de mogelijkheid om gevonden te kunnen worden. 

Heb je bijvoorbeeld Find my Phone al geprobeerd? 


Hoi @Fastcarservice, welkom bij ons op het forum. Eerder verlengen dan de verlengdatum is inderdaad niet mogelijk zoals Maurice al vermoedde. Als het niet lukt om het toestel terug te vinden op de manieren die Friesian noemt kan je de simkaart blokkeren en een nieuwe aanvragen zoals Arjan noemt. Mogelijk kan je van iemand een toestel lenen tot het verlengen mogelijk is, of heb je zelf nog een oud toestel liggen.

Op onze website hebben we ook een pagina die je hierbij helpt: Verlies & Diefstal.


Ik neem aan dat je jouw eigen 06 nummer al wel een keer gebeld hebt om te horen of de wasmand of kapstok dan misschien begint te rinkelen of dat de eerlijke vinder het telefoontje opneemt.