Skip to main content

ik ben van telfort naar kpn gegaan en betaalde altijd 4.34 bij telfort en kreeg nooit geen sms jes over verbruik en dergelijke. En betaal ook meer nee en ben daar eigenlijk niet zo van gediend al die sms-jes hoe kan ik dat stoppen.

Hallo @theega, welkom op het KPN forum. 

Ik lees dat je niet zo blij bent na de overgang van Telfort naar KPN. Het gaat om zowel om de prijs van het abonnement, als sms’jes over verbruik die je nu ontvangt, begrijp ik. Dat is niet de bedoeling. Ik help je met beide graag verder.

Je vertelt dat je voorheen €4,34 per maand betaalde, maar dat dit is veranderd. Was het bedrag op de nieuwe KPN factuur anders, en zo ja, welk bedrag stond daar op? 

Kan je voor mij je postcode, huisnummer en mobiele nummer in je forumprofiel invullen? Daarmee kan ik je gegevens opzoeken en ook de notificaties die je via sms ontvangt uitzetten. Welke sms’jes wil je nog wel ontvangen? Laat je het weten, ook als je je gegevens ingevuld hebt?


ik ga het in mijn profiel zetten.

 


Hoi @theega, dankjewel. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Allereerst heb ik de prijs van jouw abonnement nagekeken, deze is €4,40 per maand. Dat was ook voor de overgang naar KPN al zo, dus de prijs van het abonnement klopt wel en is gelijk gebleven. Als de factuur iets hoger uit valt, dan komt dit door extra gemaakte kosten door bijvoorbeeld sms’jes. Je kan de gespecificeerde kosten altijd terug zien op de factuur en in MijnKPN.

Daarnaast over de notificatie sms'jes. Je ontvangt bijvoorbeeld een sms wanneer je nieuwe maand in gaat, maar ook als je bundel (bijna) op is. Welke sms bedoelde je, die je niet meer wilt ontvangen, of wil je dat ik ze allemaal uit zet?


zet alles maar uit.

 


@theega Prima, dan zet ik de notificatie sms’jes bij deze uit. Je kunt het verbruik van je bundel ook altijd bekijken via MijnKPN. Mocht je toch weer een sms willen ontvangen over je bundel of wanneer de maand begint, laat het gerust weten. En als je nog andere vragen hebt, helpen we je daar natuurlijk ook graag mee op het forum.