Skip to main content

Omdat ik momenteel mijn gsm vrijwel niet gebruik heb ik iom KPN mijn abonnement omgezet van onbeperkt bellen naar 150 belminuten per maand. Dit zou mij 6 Euro per maand schelen, van 25,89 Euro naar 19;95 Euro per maand. Wat schets mijn verbazing .... ik kreeg vandaag de rekening; 24,84 Euro per maand. Dus voor 1 Euro voordeel ben ik terug gegaan van onbeperkt bellen naar 150 belminuten. dit is dus heel anders dan dat KPN mij beloofd had. Ik voel mij dan ook behoorlijk misleid door KPN. Bellen met de service dienst had ook weinig zin, zo staat het in het systeem en dat kan niet veranderd worden.

@Alexander2002 is het de eerste factuur na de wijziging?

En heb je ook de factuur zelf goed bekeken waarom het zo is?

Waarschijnlijk heb je een deel het ene en een deel het andere nu en vanaf volgende maand moet het dan wel goed gaan 


Dat klopt. Onbeperkt bellen/sms kost maar 1 euro per maand meer dan 150 belminuten/sms. Dus terug naar 150 scheelt ook 1 euro per maand abonnementskosten.

Maar…. hoe hoog is je data-bundel????


Hallo @Alexander2002, welkom bij ons op het forum. Het klinkt inderdaad alsof het abonnement is gewijzigd tijdens een periode en er op de volgende factuur een verrekening is gedaan vanaf het moment van de wijziging, zoals Roos noemt. Heb je de specificatie van de factuur bekeken? Als het over 2 periodes gaat worden ze apart genoemd en zal de volgende factuur alleen over nog het nieuwe abonnement gaan. Ik kan er ook een blik voor je op werpen, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen (en de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”) en daarna hieronder een seintje geven als je dat gedaan hebt.


Beste Jasper en Roos,

 

mijn abonnement periode loopt van 1/3 t/m 31/3 dus niet over 2 periodes. Toen ik de eerste keer contact had met KPN hier over verzekerde de medewerkster mij dat ik slechts Euro 19,95 ging betalen vanaf 1 maart.  Jasper, ik heb de laatste 3 cijfers van mijn IBAN ingevuld.


Hallo @Alexander2002,

Kan het zijn dat de korting vanwege KPN Compleet of KPN hussel nog niet verwerkt is? 

Er wordt dan nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting van b.v. 5 euro per maand nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Als het goed is, wordt het dan met terugwerkende kracht verrekend. 


Jasper, ik heb de laatste 3 cijfers van mijn IBAN ingevuld.

Dat heb je inderdaad ingevuld @Alexander2002, zou je de rest van het profiel ook nog kunnen invullen? :slight_smile:  Met alleen de IBAN is het abonnement voor ons nog niet te vinden.