Skip to main content

Goedendag,

 

ik wil mijn nummer overzetten naar Ben, volgens de KPN app is mijn abonnement reeds afgelopen maar Ben krijgt het nummer niet overgezet omdat volgen KPN het abonnement nog meer dan 120 dagen zou lopen. Hoe kan dit.

Als u in MijnKPN kijkt, zijn dan beide datums voorbij?

 


Hoi @Anniemie, welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons gaat verlaten! Wat er precies aan de hand is kan ik nog niet zeggen, op je forumprofiel staan nog geen gegevens. 

Wat Nick noemt zou het inderdaad kunnen zijn, de verlengdatum is 120 dagen voor de einddatum van het abonnement. Mogelijk zijn die data door elkaar gehaald? Kan je ons er meer over vertellen of een screenshot delen van wat je in MijnKPN ziet staan? Let er daarbij wel op dat je jouw nummer verbergt, net zoals Nick heeft gedaan.


Goedendag,

 

volgens mijn kpn zou ik kunnen verlengen.

 

 


Voor het overstappen naar een andere provider hoef je niet te kijken naar de verlengdatum @Anniemie, het gaat daarbij om de einddatum van het contract. Maar ook die ligt in dit geval al achter ons. Op basis van wat in dit screenshot staat zie ik geen reden waarom het is afgewezen, maar misschien is er iets anders. Zou je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en daarna een seintje geven? Dan kan ik kijken wat ik kan zien.


Goedendag,

 

ik heb alles zover mogelijk ingevuld, alvast bedankt


Dank je @Anniemie, je zit inderdaad niet meer binnen de contractperiode. Als er een aanvraag gedaan wordt door een andere provider zou die goedgekeurd moeten worden. Ik heb ook gekeken wat er bij het verzoek om het nummer over te nemen staat, maar dat verzoek is er niet. Dat verzoek lijkt vanuit de nieuwe provider niet bij ons aangekomen te zijn.

Is de aanvraag wel voor het juiste nummer gedaan?