Skip to main content

Beste kpn.

Mijn abonnement is 2 jaar stilzwijgend verlegd. Ik heb er geen akkoord op gegeven. Geen voorwaardes gekregen of info over het nieuwe abonnement. Hier kwam ik achter nadat ik een nieuw abonnement met gsm wou aanschaffen. Na contact met de klantenservice kwam ik niets verder. Die vertelde me dat er echt een 2jaarig abonnement loopt. Maar konden me geen akkoord overleggen. Graag zie ik dat mijn abonnement omgezet wordt in maandelijks opzegbaar zoals normaal de bedoeling is.

 

Aanvullend, de inhoud van het abonnement is exact hetzelfde als voor de verlenging. Het is precies ingegaan nadat ik mijn toestelkosten had afbetaald. Dus die maandelijkse verlenging is niet goed gegaan. Ik ga maar van een menselijke fout uit anders is dit erg schandalig.

Mvg dolores 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @D.Bisschop in Mijn KPN kun je precies zien hoelang je huidige contract loopt.

Voor een snelle reactie c.q. oplossing kun je beter even bellen, 0800 0402, Facebooken of Twitteren.

Succes.

 


Hij is zonder mijn toezegging 2 jaar verlengd. Ik heb al op Facebook een bericht gestuurd. 


Hallo @D.Bisschop , je zegt dat je jouw toestel hebt afbetaald. Was het daarbij de bedoeling om jouw abonnement voortijdig af te breken en een nieuw abonnement met toestel af te sluiten?

Dat kan helaas niet meer. Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd. Alleen een ‘echt’ sim-only kan na 3 maanden looptijd omgezet worden, maar met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen) gaat dat niet meer. Zie het volgende topic:

Ook als je jouw toestel afkoopt behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.


Mijn abonnement is al sinds 2-2021 afgelopen en mijn toestel afbetaald. Nu wou ik een nieuw abonnement met toestel aanschaffen. Toen zag ik dat er een abonnement loopt van 24 maanden tot 2-2023. Waar ik dus geen akkoord op heb gegeven. Na het aflopen van een abonnement hoort het maandelijks opzegbaar te zijn.


Ok @D.Bisschop dan speelt dat dus niet.
Heel apart dat het abonnement 2 jaar verlengd is, zonder jouw medeweten. Normaal is inderdaad dat het stilzwijgend doorloopt “voor onbepaalde tijd” met een opzegtermijn van één maand.
Hiervoor zal een KPN medewerker met een verklaring moeten komen.


Bedankt voor je antwoord. Ja precies. Ik heb niet eens een contract of wat dan ook gekregen. Ik wacht even af.


Dag @D.Bisschop. Welkom op ons KPN Forum. Goed dat je aan de bel trekt want een contract hoort nooit stilzwijgend verlengd te worden met 2 jaar. Ik ben benieuwd wat er gebeurd is vorig jaar. Begrijp ik goed dat je dit via Facebook met ons uitzoekt? Als dit niet het geval is, kijk ik graag met je mee. In dat geval heb ik je gegevens nodig. Je kunt je gegevens invullen in je profiel. Naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer is voldoende. Hoor graag! :slight_smile:


Als het nu een sim-only abonnement is, wat in februari 2021 gestart is, dan kan dat omgezet worden in een nieuw abonnement met toestel. Het huidige abonnement word daarbij afgebroken/ontbonden.