Skip to main content

Kan ik mijn huidige abonnement + telefoon permanent ophogen van 10gb naar unlimited?

Heeft u al een Hussel abonnement? Want je kunt wel verhogen. Maar unlimited is volgens mij alleen mogelijk bij Hussel.

Kijk. Ik kan mijn oude abonnement zo verhogen naar 50 GB. Zonder te verlengen. En dat word dan 100 GB, want ik heb dubbele data bij mijn huidige abonnement. 


Hallo @B. Visscher ,

Dat is afhankelijk van de einddatum van jouw lopende abonnement. Wanneer je nog een oud abonnement hebt, kun je pas na de einddatum overstappen op KPN Hussel. Bij KPN Hussel is unlimited één van de opties. 

Wanneer je nu al een KPN Hussel abonnement hebt, dan kun je maandelijks jouw abonnement aanpassen. Zowel naar boven als naar beneden.  

Hou er wel rekening me dat je bij een overstap naar KPN Hussel ook wel eens wat voordeeltjes kunt kwijtraken. Een overstap naar KPN Hussel is niet herroepbaar. 

 

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Hallo @B. Visscher ,

Dat is afhankelijk van de einddatum van jouw lopende abonnement.

 

De verleng datum is 18-06-2021 en de einddatum 15-10-2021


Hallo @B. Visscher ,

Dat is afhankelijk van de einddatum van jouw lopende abonnement. Wanneer je nog een oud abonnement hebt kun je pas na de einddatum overstappen op KPN Hussel. Bij KPN Hussel is unlimited één van de opties. 

Wanneer je nu al een KPN Hussel abonnement hebt, dan kun je maandelijks jouw abonnement aanpassen. Zowel naar boven als naar beneden.  

 

Ik zou niet weten of ik dat heb ik zat eerst bij telfort maar dat is naar kpn gegaan dus ik heb geen flauw idee.


Hallo @B. Visscher ,

Dat is afhankelijk van de einddatum van jouw lopende abonnement.

 

De verleng datum is 18-06-2021 en de einddatum 15-10-2021

OK, 

Dan is het nu nog niet mogelijk. Dan zul je tot volgend jaar moeten wachten. 

 


Hallo @B. Visscher ,

Dat is afhankelijk van de einddatum van jouw lopende abonnement.

 

De verleng datum is 18-06-2021 en de einddatum 15-10-2021

OK, 

Dan is het nu nog niet mogelijk. Dan zul je tot volgend jaar moeten wachten. 

 

Ah,

ok dan weet ik dat.


Graag gedaan:thumbsup_tone3: , maar dan weet je nu al wel wat er volgend jaar mogelijk is. 


@B. Visscher Welkom hier op het Forum! Zo te zien heeft Noordzee al geholpen. Het nieuwe unlimited abonnement hoort bij onze nieuwe KPN Hussel propositie. Je moet dus helaas nog even wachten. :wink:


Reageer