Skip to main content

Hi, 

 

Gister heb ik een iPhone 12 pro abonnement afgesloten bij KPN via belsimpel. Bewust is er gekozen om het krediet onder de 250 te houden (10eu pm over 24 maanden), want dan is er geen BKR. Ik begrijp al na wat onderzoek te hebben gedaan, dat het bundel met internet etc niet wordt meegerekend en het alleen gaat om het toestel. 

 

Waarom heeft KPN dan langer de tijd nodig als er geen BKR controle nodig is? Ik had diezelfde dag ook een KPN abonnement proberen af te sluiten waar wel een BKR controle nodig was, deze werd afgewezen. Na bellen met de klantenservice heb ik dus gekozen voor een krediet onder de 250euro en dat zou dan geen probleem moeten zijn. 

 

Dus, het krediet onder de 250 besteld en het toestel deels betaald al. Ik kreeg snel na mijn order op belsimpel een mail dat KPN iets langer nodig heeft om de aanvraag te verwerken om zeker te weten dat alles goed komt. 

 

Verder nooit klant geweest bij KPN. Zat hiervoor bij Tele2, wel met zo’n duur abonnement met een krediet > 250,-. Dat was toen geen probleem, ook nooit problemen gehad met betalingen etc… 

 

Hoe kan het dan zijn dat het langer duurt…?  Zit een beetje in spanning 

Laat maar, zojuist goedgekeurd en de telefoon is onderweg. :sunglasses: