Skip to main content
Beantwoord

Abonnement naam wijzigen

• August 24, 2020
  • 5 reacties
  • 1493 keer bekeken

Ik wil de naam van mijn Abonnement wijzigen, adres enz. blijven hetzelfde, hoe doe ik dat? 

Beste antwoord door PeterG

Wat bedoel je met de NAAM van abonnement wijzigen. Dan wijzig je toch het abonnement? Je kunt alleen verlengen met Hussel.

Verlengen doe je via je MijnKPN account.

Of je wil je NAAM van de CONTRACTANT wijzigen? Dat kan via een contractovername.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 24, 2020

Wat bedoel je met de NAAM van abonnement wijzigen. Dan wijzig je toch het abonnement? Je kunt alleen verlengen met Hussel.

Verlengen doe je via je MijnKPN account.

Of je wil je NAAM van de CONTRACTANT wijzigen? Dat kan via een contractovername.

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • August 27, 2020

Hi @Cartoony, welkom op ons forum. Ik zie dat @PeterG al een antwoord heeft gegeven. Is hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • August 31, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2020

Ik kan het wel doen met contractovername maar dat kan dan weer niet met hetzelfde emailadres

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 31, 2020

Maak een alias aan onder het zelfde emailadres(=box). Neem aan dat dat een hoofdaccount is, maar extra alias kan ook. En gebruik dat alias.

alias toevoegen via email.kpn.com.

Één emailbox kan zo meerdere emailadressen zijn.