Skip to main content

Eergisteren heb ik een nieuw abonnement besteld en heb deze helaas nog niet ontvangen. Wanneer ik de status check krijg ik de foutmelding: 'Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.’ Ik kan de klantenservice niet bellen, want mijn oude abonnement is verlopen en de chat hulp stuurt me steeds hiernaar toe. Kan iemand mij helpen?

... want mijn oude abonnement is verlopen

Bij welke provider had u dat abonnement dan?


Hallo @Natalie vd beek KPN kun je vanaf ieder soort telefoon binnen NL gratis bereiken via 0800 0402.

Hoe heb je een abo besteld, in de (KPN) winkel, online via KPN.com of anders?

Heb je naar aanleiding daarvan (nog) geen mail ontvangen met een bevestiging van je bestelling en details van je bestelling?

 


Mijn oude abonnement was ook bij kpn, alleen op een ander account waar ik niet bij kan, moest hierom een nieuw account aanmaken en een nieuw abonnement aanvragen.


Heb zojuist bestelling ontvangen 🤣 Bedankt voor de reacties!


Bij KPN verloopt een abonnement nooit. Dat blijft gewoon doorlopen totdat u het zelf opzegt. 

U kunt gewoon een nieuw MijnKPN account aanmaken met een ander emailadres. Bijvoorbeeld een Gmail adres ofzo. En vervolgens uw abonnement aankoppelen. 


Als u niets opgezegd heeft, dan heeft u nu 2 abonnementen. 


Ik zie zo gouw niet hoe ik deze forms vraag kan sluiten of oplossen, dus excuses voor nieuwe reacties, deze vraag is opgelost 😉Â