Skip to main content

 Ondanks e-simnr. en activatiecode wordt dit alles het niet herkend door KPN. Had nummerbehoud en contract bij BEN. Nieuwe contract met KPN al tijdje terug afgesloten. Wat nu, ben niet meer telefonisch te bereiken. Zou graag iemand spreken. Maar zelfs een e-mailuitwisseling lijkt niet te kunnen.

Welkom op het forum @MJJamin, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren!


Er bleek iets met de MijnKPN app te zijn. Ik heb het eindelijk via omwegen voor elkaar gekregen. Maar het is wel een dingetje dat men vraagt om bij problemen te bellen als juist je probleem is dat je je telefoon niet werkend krijgt met het nieuwe abonnement.


Ah heel erg fijn dat het je toch gelukt is om de oorzaak én oplossing zelf te achterhalen @MJJamin!

Wel erg zuur inderdaad dat je juist op zo'n moment niets hebt aan een telefonische klantenservice 😬 Mocht je in de toekomst weer eens snel hulp nodig hebben en je bent in de buurt van een KPN winkel, dan kan je daar ook naar binnen lopen voor assistentie!


Ja, dan moet ik meer dan 30 km rijden. Gelukkig is Nederland groter dan de randstad, maar alle winkels die hier vlak bij waren zijn gesloten. Men moet is gaan doen met een app service waarmee via wifi kan worden gecommuniceerd. Bijvoorbeeld: als het nummer wordt geactiveerd krijgt dat nummer voor x aantal uren die dag een speciaal gekoppeld noodservice nummer dat via whatsapp o.i.d. kan worden bereikt. Dat kan ook per mail naar een speciaal adres met codering zodat daadwerkelijk contact anders dan per telefoon toch direct kan helpen.


Ah ja, niet echt om de hoek dus.

Via het forum kan het een poosje duren voordat je een reactie krijgt, maar een snellere optie om ‘online’ geholpen te worden is via Facebook of twitter. Daar kan je openbaar of via een privébericht om assistentie vragen en reageren mijn collega's vrij snel. Mocht je bij 1van beide een account hebben, dan kan je via die weg dus ook geholpen worden, mocht dat in de toekomst weer nodig blijken te zijn!


Dank voor het reageren. Dat waardeer ik zeer. Toch hoop ik ooit op een andere manier van communiceren dan de toch slecht bekend staande twitter en facebook communicatie middelen.