Skip to main content

Ik heb op 1 januari vanwege lagere kosten een simonly abonnement afgesloten bij een andere provider. Zij zouden nummerbehoud en de overstap regelen.

De nieuwe simkaart is echter nog niet aangekomen, maar ze hebben wel mijn mobiele abonnement bij KPN stopgezet. Daarom zit ik inmiddels twee dagen zonder bereik. Aangezien dit niet helemaal is wat ik verwacht had, wil ik toch liever bij KPN blijven. Is het mogelijk dat mijn abonnement in ere hersteld wordt? Ik heb de KPN simkaart uiteraard nog in mijn telefoon zitten.

Bel daar de klantenservice 0800-0402 voor of maak hier een belafspraak. 

Dat zou ik wel willen, maar ik kan momenteel dus niet bellen.

Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. Het alternatief is via Facebook of X.

De chatbot verwees me door. Ik ben hier eerder ook al door een KPN medewerker geholpen.

Ik beschik daarnaast niet over social media accounts.

Hoi ​@chvg 

Als je graag je eigen vertrouwde 06-nummer wens te behouden, want die is nu namelijk overgenomen door de provider waar je op 1 januari 2025 hebt afgesloten, en dus niet meer in het bezit van KPN.

Je zou dus een nieuwe sim only moeten bestellen via de website van KPN, en vervolgens te kiezen voor nummerbehoud, zodat je vertrouwde 06-nummer weer terug gaat naar KPN.
Je hebt hierbij wel de simkaart nodig van je nieuwe provider, aangezien je nummerbehoud moet bevestigen per SMS.

Heb je al wel een klantnummer van je nieuwe provider, dan kun je nummerbehoud aanvragen via de telefonisch klantenservice van KPN.
Dit kan niet via de community van KPN, in verband met verificatie.

De huidige KPN simkaart die je nu nog in je bezit hebt, kun je weggooien aangezien die niets meer gaat doen.
Je krijgt van KPN een nieuwe 3-in-1 simkaart zodra je weer een abonnement bij KPN hebt afgesloten.

Reageer