Skip to main content

KN ik mijn abonnement eerder op zeggen gaat drie weeko

Hoi @Willem 60 ,

Ja, je kunt jouw abonnement eerder opzeggen dan de einddatum van jouw contract. 

 

De afkoopsom voor een abonnement is het aantal maanden dat je nog hebt in je contract, vermenigvuldigd met het maandbedrag. En daarboven nog een kleine "boete" van 25 euro.  
 

Hier staat de procedure voor het opzeggen van jouw abonnement:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm#


Goedenavond @Willem 60, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan jouw abonnement eerder opzeggen, echter hanteren we wel een maand opzegtermijn. Het is nu al enkele dagen later, dus ik ben benieuwd of ik je hier nog meer over moet vertellen of dat je inmiddels jouw antwoord al hebt gevonden en misschien de opzegging ook al hebt doorgegeven. Mocht je nog wel vragen hebben, stel ze gerust! Dan ga ik er een antwoord op (proberen te) geven!


Hoi @Willem 60 ,

Ja, je kunt jouw abonnement eerder opzeggen dan de einddatum van jouw contract. 

 

De afkoopsom voor een abonnement is het aantal maanden dat je nog hebt in je contract, vermenigvuldigd met het maandbedrag. En daarboven nog een kleine "boete" van 25 euro.  
 

Hier staat de procedure voor het opzeggen van jouw abonnement:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm#

@Willem 60 

Heb je inmiddels de opzegging geregeld, rekening houdend met een opzegtermijn van een maand? 


Ik hoef nog maar 3 week maar gebruik het samen met een tv dan is het zo op


OK prima, die drie weken zijn zo om. Dat is te overzien….


Maar het kon niet


@Willem 60, het opzeggen kon niet? Op welke manier heb je dit geprobeerd? Je zou namelijk met een maand opzegtermijn gewoon moeten kunnen opzeggen indien jouw contract (bijna) verlopen is! Tenzij je in de tussentijd nog verlengd hebt ergens.. Als je wil dat ik even mee kijk vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en geef mij een seintje!


@Willem 60 kan ik hier nog bij helpen of is het je alsnog gelukt om op te zeggen?


Reageer