Skip to main content

Bij deze wil ik mijn abonnement annuleren 06******** na de periode van verloop

okt 2020

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

@Eureka32 u kunt hier niets opzeggen of annuleren. Dit kan telefonisch.  Maar u gaat wel heel makkelijk met uw gegevens om. Heel de wereld kan dit zien. Haal snel weg voor u problemen krijgt.


Hi @Eureka32, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Jammer om te lezen dat je bij ons weg gaat! Heeft dit een bepaalde reden? Opzeggen kan je inderdaad het beste telefonisch doen, dat gaat het snelst en op die manier kan de verificatie het beste uitgevoerd worden.  Let erop dat bij mobiele abonnement je het nummer dan verliest. Wil je dit nummer meenemen? Vraag dan een abonnement aan bij een andere provider en vraag om nummerbehoud. In dat geval zegt je nieuwe provider het abonnement voor jou op, en hoef je dat niet zelf te regelen.


@Eureka32 ik heb geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt om de overstap aan te vragen?


Ik heb alleen maar de gsm abonnement opgeheven niet 3 in een dus begrijp me niet verkeert

*

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy.


@Eureka32 wij zeggen niks op zonder dat je dit zelf aangeeft. Ik begrijp dat je een mobiel abonnement wil opzeggen, dat kan per einddatum contract. Wil je het nummer behouden bij een nieuwe provider? Dan dien je nummerbehoud bij die provider aan te vragen. Wil je een andere bundel bij KPN? Dan kan je verlengen bij ons.


Reageer