Skip to main content

Waarom kan dit wel met internet en tv abonnementen en niet met mobiele abonnementen?
Hier namelijk hetzelfde probleem, netjes de afbetaling van het toestel betaald maar kom niet onder het abonnement uit ondanks de opgestuurdeĀ verklaringen van psygiaters en de PI!

Ben al 8 maanden bezig met KPN maar er is nog steeds niemand die mij netjes eenĀ antwoord heeft kunnen geven op deze vraag.ā€¦

Ā 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic.Ā 
Ā 

Maar hoe dan want de antwoorden die ik vanaf het mailadres opzeggen@kpn.comĀ krijg beweren van niet als het gaat om een mobiel abonnement...


Beste @KriSa, welkom op het forum.

Goede vraag, ik heb het voor je uitgezocht. Het verplaatsen naar detentie is voor vaste abonnement een contract ontbindende voorwaarde. Dat wil zeggen: je mag metĀ bewijslast binnen contract opzeggen. Dit geld helaas niet voor mobiele abonnementen, je kan jouw mobiele abonnementĀ nadat het contract is verlopen opzeggen. Ik hoop zo je vraag te hebben beantwoord.Ā 


Ja deze antwoorden krijg ik al maanden.Ā 

Maar waarom wordt er onderscheid gemaakt tussen thuis en mobiele abonnementen? Alsof gedetineerde wel gebruik kunnen maken van een mobiel. Dit is echt heel krom in mijn ogenĀ 


Hoi @KriSa,

Dat begrijp ik. Het is ook heel lastig dat je het abonnement niet kosteloos kan beĆ«indigen. Ik durf eigenlijk geen aannames te doen over waarom dat onderscheid gemaakt wordt. Als je een KPN Hussel abonnement hebt zou je wel je abonnement naar een goedkopere variant om kunnen zetten om kosten te besparen.Ā