Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een vraag

 

Ik heb ooit een dongel bij Telfort gekocht in 2007 ongeveer..Deze heb ik na 2010 niet of nauwelijks meer gebruikt.

 

Toch bleef mijn abonnement € 40 per maand en recentelijk is dat overgegaan na KPN en betaal ik € 12,75 per maand

 

Ik heb dus jaren voor niets betaald maar dat terzijde

 

Ik had moeten opzeggen maar ik heb nog een andere optie

 

Mijn partner zit ook bij KPN maar die heeft een prepaid

 

Nu zou het fijn zijn als ik mijn abonnement misschien over kan zetten naar haar, maar dat ik dan de rekening blijf betalen zoals nu, maar alleen mijn 06 over laat zetten naar die van haar?

 

 

Hoi @Ardie62 en welkom op het forum! Als ik het goed begrijp wil je in principe dat alleen het nummer van je abonnement wijzigt naar het nummer van je partner? Het overzetten van een nummer dat al actief is als KPN-nummer (Prepaid of Postpaid) is helaas niet mogelijk. Een contractovername kan wel, maar dan blijft het 06-nummer dus hetzelfde. Het enige wat dan verandert is dat het op de naam van je partner komt te staan. 

Een alternatief is dat ze met haar prepaid KPN nummer overstapt naar prepaid van een andere provider. Zodra dat geregeld is kan je voor het lopende KPN abonnement bij ons een nummerbehoud aanvraag doen (telefonisch of in de KPN winkel). Dit heet een in life portering, daarbij geef je dan aan dat je het nummer van dit abonnement wilt veranderen naar een al bestaand nummer; het nummer van je partner. Dit heeft echter wel aardig wat voeten in de aarde, maar zo weet je in elk geval wat de opties zijn. 


Reageer