Skip to main content

Hoi ik wil graag een abonnement gaan nemen ergens anders.  Ik wil graag mijn nummer houden. Kan ik.per direct overgaan? En dit doorgeven of zit ik nog vast aan mijn abonnement 

Grt S 

Beste @Sibel gnc  Als je kijkt bij mijn KPN kan je zien hoe lang je contract nog loopt en dan weet je of je op korte termijn weg kan op niet.

Je heb sowieso een opzeg termijn  van een maand ook al is je contract verlopen 

En als je je nummer mee wilt nemen vraag dan eerst nummer behoud aan bij de nieuwe provider

Wat is de reden dat je weg wilt?


Hallo @Sibel gnc, welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons wilt gaan verlaten! :frowning2:  Ik ben ook benieuwd wat je redenatie is, als je dat wilt toelichten. Of het kan is zoals Roos al zegt afhankelijk van het contract, in MijnKPN kan je zien tot wanneer het loopt. Heb je het daar kunnen vinden?

Als het niet is gevonden kan ik ook met je meekijken, daarvoor kan je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer toevoegen aan jouw forumprofiel. Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators zichtbaar. Ik hoor het graag van je.


Hoi @Sibel gnc, we hebben nog geen reactie van je gezien. Ik ga er vanuit dat het via een andere weg duidelijk is geworden. Anders weet je ons te vinden, we kijken graag met je mee.