Skip to main content

Hallo Kpn, 

vandaag liep mijn abo af van 1 jaar en wil ik graag over naar Sim only. Ben in de app gegaan en zie daar 20gb hussel met onbeperkt bellen/sms voor €24,- per maand. Ik wil geen 2 jaar en koos voor 1 jaar €1,- erbij. Hoef geen onbeperkt bellen maar 150 bel minuten -€1,-. 
het blijft dus €24,-. 
zie ik net het contract wat is aangemaakt staat er €31,50 per maand?!?! 
waar komen die €7,50 ineens vandaan? 
zou graag hier een uitleg van willen.

mvgr 

Hoi @Eli0123 ,

Die 7,50 betreft een korting die je kunt krijgen als je ook internet afneemt bij KPN of Telfort.
 

Je moet dan wel aangemeld zijn voor KPN Hussel.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm
 

Hier kun je de prijzen terugvinden:


 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 


Hallo @Eli0123 , ik heb jouw keuze even bekeken.

Die € 7,50 korting krijg je als je ook een internet abo hebt van Telfort of KPN, heb je dat wel aangevinkt?

Heb je geen internet van KPN/TFT dan kost het inderdaad € 31,50 per maand.

 


Ik zie dat @JanD  bijna tegelijkertijd ook hetzelfde antwoord heeft getypt.😋

 

Ik verwacht niet dat je internet bij Telfort hebt lopen, maar als dat wel zo is:

Je kunt hier terecht voor het aanmelden van de korting voor Telfort Compleet:

 

aanmeldingspagina voor Telfort Compleet!

 

 

 


Hallo @Eli0123 , ik heb jouw keuze even bekeken.

Die € 7,50 korting krijg je als je ook een internet abo hebt van Telfort of KPN, heb je dat wel aangevinkt?

Heb je geen internet van KPN/TFT dan kost het inderdaad € 31,50 per maand.

 

Hallo JanD,

 

dat had ik wel aangevinkt, omdat we dat ook hebben. Toch maar even langs de winkel om dit te regelen. 
bedankt! 


Hoi @Eli0123 ,

Die 7,50 betreft een korting die je kunt krijgen als je ook internet afneemt bij KPN of Telfort.
 

Je moet dan wel aangemeld zijn voor KPN Hussel.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm
 

Hier kun je de prijzen terugvinden:


 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

Het rare is, ik ging mijn keuze maken en zag toen alleen maar €24,- staan nergens dit tabelletje met daarbij €31,50. Dan is het toch logisch dat je denkt dat je dat bedrag betaald en niet ineens de €31,50. 
zo staat het ook in mijn contract wat ik heb binnen gekregen. Streep door €31,50 €24,- 

dan hussel met de gb en belminuten -€7,50 en dan weer €31,50…

snap er niets meer van 


@Eli0123

Het is ook verwarrend, je wordt er soms gehusseld van….:wink:

Maar je kan het als volgt bekijken: In principe kost het abonnement 31,50 per maand. Dit staat dan ook in het contract. Netto betaal je 24 euro per maand zolang je ook internet afneemt bij KPN (of Telfort).

Bij de KPN-winkel kunnen ze de korting voor jou aanvragen. Je kunt het ook zelf aanvragen via de link in mijn eerste reactie. 


Hoi @Eli0123, Welkom hier en bedankt voor je vraag. 
Je bent niet de enige die achter haar oor krabt door deze prijsweergave. 
Je abonnement is inderdaad €31,50 - €7,50 (korting) = €24,00. Je gaat dus gewoon €24,00 betalen omdat je Mobiel en Thuis afneemt bij ons. 
Deze korting is geldig zolang je KPN/Telfort Thuis afneemt. Mocht je binnen dit een-jarige contract overstappen naar een andere provider voor internet en tv, dan vervalt de €7,50 korting.
De korting is écht een ‘compleet’ korting.   


Ik val een beetje in de herhaling:sweat_smile: , omdat de heren dit ook al hebben genoemd, maar ik wilde het toch nog even zeggen. :blush:
Als je nog vragen hebt of twijfels, laat het dan vooral weten in een reactie. 


Hoi @Eli0123, Welkom hier en bedankt voor je vraag. 
Je bent niet de enige die achter haar oor krabt door deze prijsweergave. 
Je abonnement is inderdaad €31,50 - €7,50 (korting) = €24,00. Je gaat dus gewoon €24,00 betalen omdat je Mobiel en Thuis afneemt bij ons. 
Deze korting is geldig zolang je KPN/Telfort Thuis afneemt. Mocht je binnen dit een-jarige contract overstappen naar een andere provider voor internet en tv, dan vervalt de €7,50 korting.
De korting is écht een ‘compleet’ korting.   


Ik val een beetje in de herhaling:sweat_smile: , omdat de heren dit ook al hebben genoemd, maar ik wilde het toch nog even zeggen. :blush:
Als je nog vragen hebt of twijfels, laat het dan vooral weten in een reactie. 

Hartelijke dank allemaal! 
@Lisa super fijn dat het nog maals wordt bevestigd. 
was al teleurgesteld met mijn beslissing om Sim only te nemen. 
😀 nu weer happy 


Reageer