Skip to main content

Hoi,

Ik heb zojuist perongeluk mijn abbonement gewijzigd voor omlaag. Terugzetten lukt niet omdat er een wijziging is doorgevoerd. Terwijl ik het abbonement gewoon op de afgesproken prijs wil hebben.

Ik zie hier dat je zo snel mogelijk contact op moet nemen met de klantenservice via chat of telefoon. Maar de chat van tegenwoordig heeft geen menselijke klantenservice meer. Bellen wil/kan ik niet.

Ik kan de wijziging ook niet annuleren. Ik zat enkel te kijken wat die lagere bundel inhield en toen is hij direct doorgevoerd. Wat moet ik doen

Hallo ​@RianneBb ,

De chat bestaat niet meer.  Je kunt KPN morgen vanaf 8.00 hiervoor eventueel bereiken via X of Facebook. 

Maar telefonisch contact is toch het makkelijkste. 

Je kunt dan de klantenservice vragen om de aangevraagde wijziging (per de start van jouw volgende abonnementsperiode) te annuleren.   

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

edit : Optie KPN winkel verwijderd n.a.v. reactie Michel uit Arnhem. 

Hallo ​@RianneBb ,

De chat bestaat niet meer.  Je kunt KPN morgen vanaf 8.00 hiervoor eventueel bereiken via X of Facebook. 

Je kunt dan de klantenservice vragen om de aangevraagde wijziging (per de start van jouw volgende abonnementsperiode) te annuleren.   

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Tenslotte kun je hiervoor ook nog terecht in een KPN-winkel. 

Hoi ​@Noordzee 

In de KPN Winkel kunnen ze dit helaas niet meer terugdraaien, aangezien ze daar sinds kort niet meer bevoegd in zijn, dit verloopt allemaal via de telefonische klantenservice.
Een medewerker van een KPN Winkel (in Arnhem) heeft mij dat persoonlijk onlangs verteld, en dit geldt voor alle KPN winkels in Nederland.

Een wijziging annuleren kan dus alleen nog via de telefonische klantenservice, waarbij niet elke medewerker deze bevoegdheid heeft, maar dan kun je uiteraard doorverbonden worden.

Hoi ​@RianneBb 

De terugbel functie is aardig vol kwam ik vandaag achter, waardoor je bij sommige vragen niet eerder kunt inplannen voor terugbellen dan na Oud&Nieuw.
Komt waarschijnlijk dat klanten beide Kerstdagen al een terugbel afspraak hebben ingepland.

Direct bellen met 0800-0402 is in dit geval de snelste weg.

Hallo ​@RianneBb ,

Hoe doe je dat? :

Tenslotte kun je hiervoor ook nog terecht in een KPN-winkel. 

Hoi ​@Noordzee 

In de KPN Winkel kunnen ze dit helaas niet meer terugdraaien, aangezien ze daar sinds kort niet meer bevoegd in zijn, dit verloopt allemaal via de telefonische klantenservice.
Een medewerker van een KPN Winkel (in Arnhem) heeft mij dat persoonlijk onlangs verteld, en dit geldt voor alle KPN winkels in Nederland.

Een wijziging annuleren kan dus alleen nog via de telefonische klantenservice, waarbij niet elke medewerker deze bevoegdheid heeft, maar dan kun je uiteraard doorverbonden worden.

Hoi ​@RianneBb 

De terugbel functie is aardig vol kwam ik vandaag achter, waardoor je bij sommige vragen niet eerder kunt inplannen voor terugbellen dan na Oud&Nieuw.
Komt waarschijnlijk dat klanten beide Kerstdagen al een terugbel afspraak hebben ingepland.

Direct bellen met 0800-0402 is in dit geval de snelste weg.

OK ​@Michel.uit.Arnhem ,

Alleen geeft RianneBb aan dat ze niet wil bellen. 

Dan wordt het dus eventueel Facebook of X : 

Ik pas de reactie wel aan: 

Hallo ​@RianneBb ,

De chat bestaat niet meer.  Je kunt KPN hiervoor eventueel bereiken via X of Facebook. 

Je wilt niet (zelf?) bellen. Maar telefonisch contact is toch het makkelijkste. 

Hoe doe je dat? :

Hoi ​@RianneBb, welkom op onze community! Ik zie al een paar mooie antwoorden staan! Is het nog gelukt de wijziging te annuleren?

Reageer