Skip to main content

Mijn abonnement is pas verlengbaar op 21-12-2021 en ik heb momenteel een sim only abonnement. Helaas is mijn huidige telefoon aan zijn einde en zou ik graag bij KPN een abonnement met toestel afsluiten. Kan ik dit ook eerder doen als 21 december? Zo lang houdt mijn telefoon het namelijk niet meer vol...

Ik ben bang van niet, maar wellicht is er met een omweg (afkopen abonnement) wel iets te regelen. Zou of een reactie van een moderator afwachten of zelf even bellen met KPN 0800 0402, wellicht hebben zij meer ideeën.


Hoi @Ltj, welkom hier! Ik kom even snel een antwoord droppen, dit kan namelijk. Je kunt een Sim Only abonnement binnen de contractstermijn omzetten naar een abonnement met toestel. Daarvoor moet het aan twee voorwaarden voldoen:

  1. het Sim Only abonnement moet minimaal 3 maanden oud zijn
  2. het Sim Only abonnement moet nog niet in zijn reguliere verlengperiode zitten (want dan kun je immers regulier verlengen)

Als deze beide dingen van toepassing zijn, dan kun je verlengen naar een abonnement met toestel. Je moet hiervoor dan wel even bellen met 0800-0402.


Je kunt natuurlijk ook gewoon een telefoon kopen zonder lening. Heb je ook die vermaledijde BKR registratie niet. overigens heb je die ook niet bij een toestellening tot € 249,00 .