Skip to main content

Hi,

Ik ben een ex Telfort klant, ik had onbeperkt bellen en na 10 minuten bellen, werd het gratis bellen. Ik dacht dat dit onverkort door zou gaan bij KPN maar zojuist kreeg ik bericht dat de helft van mijn bundel gebruikt zou zijn. Wat is er veranderd??

Het is niet echt duidelijk wat voor bundel je nu hebt: Je geeft aan: “ik had onbeperkt bellen en na 10 minuten bellen, werd het gratis bellen” dus ik ga er maar vanuit dat je een onbeperkte bundel hebt?

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.


Oke, dank voor dit antwoord :grinning:


Hi Slavitsa, welkom op het forum. 

Dit kan ik bevestigen, dit komt door een bundel die ernaast loopt. Wanneer je onbeperkt bellen hebt hoef je je hier geen zorgen over te maken. 

Zou je voor de zekerheid je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit met zekerheid zeggen. 

Ik hoor graag van je. 


Slavitsa, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.