Skip to main content

Abonnement veranderen naar Kids Sim en terugbetaling Roblox

• December 4, 2025
  • 3 reacties
  • 11 keer bekeken

wil ik wijzigen naar een kids sim daarnaast hebben ze een vrij groot bedrag uitgegeven door betaalgegevens in te voeren het schijnt dat dit terug te vorderen is? Wie kan me verder helpen

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 4, 2025

Beste ​@jeffrey_20703 

Om je abonnement te wijzigen kun je het beste even een terugbelafspraak maken met KPN op deze pagina rechtsonder. Of het überhaupt mogelijk is om van een "volwassen” abonnement een Kids Sim te maken durf ik je niet te vertellen, ik lees in andere posts van niet namelijk. 

Verder, als er betalingen zijn gedaan door een minderjarige via een bepaalde store, dan moet je bij de desbetreffende store zijn om dit terug te vorderen. KPN zegt hier het volgende over: 

Voor meer informatie, en hoe je in contact kunt komen met de desbetreffende store, wil ik je verwijzen naar de website van KPN. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Ik heb een collega die exact hetzelfde heeft meegemaakt en dit is wel degelijk vergoed, ik geef het niet zomaar op. Mochten er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt hoor ik het graag als ik eruit ben zal ik dat zeker hier laten weten.

Groet Jeffrey

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 4, 2025

Ik heb een collega die exact hetzelfde heeft meegemaakt en dit is wel degelijk vergoed, ik geef het niet zomaar op. Mochten er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt hoor ik het graag als ik eruit ben zal ik dat zeker hier laten weten.

Groet Jeffrey

Heb je al geprobeerd om dit geld bij de desbetreffende store terug te vragen? Ik kan met zekerheid zeggen dat in ieder geval de Apple store niet heel moeilijk doet in dit soort situaties. Van de Google play store; geen idee.