Skip to main content

Ik heb een KPN abonnement met 20 mb. Ben vaak bij mijn zoon die net over de grens in Duitsland woont. Hij heeft geen internet (dat bestaat nog op het Duitse platteland, dat gaat hier nog een vol jaar dure)

ik gebruik mijn 4G bundel voor alles. Mailen - podcast via You tube (geen Netflix if zo)

mijn 4G lijkt via een KPN mast op 8 km afstand te gaan. Ik wil nu graag mijn bundel verhogen naar internet onbeperkt. Maar als ik er dan toch maar 20 van kan gebruiken in totaal omdat mijn zoon in Duitsland woont, heeft dat geen zin natuurlijk. Hoe werkt dat? 

 

Met vr. Groet

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Nou... dat heeft u zelf al ondekt: niet. U kunt beter een abonnement afsluiten bij een Duitse provider denk ik.


misschien ben ik niet duidelijk geweest: 20 gb heb ik op abonnement. Dat is wat je maximaal in Europa hebt - ook al heb je in Ned onbeperkt. Het signaal bij mijn zoon in Duitsland gaat  via ned zendmast..is onbeperkte mb dan onbeperkt? Het is echt niet zo’n domme vraag. De dekking van de meeste Duitse providers is daar slecht. En ik heb niets aan een Duitse simkaart als ik weer in Nederland ben.. 

Ik mail deze vraag wel rechtstreeks aan de KPN


Zo lang u via de ned zendmast contact hebt heeft onbeperkt internet. Na de 20gb kunt u gewoon weer een nieuwe hoeveelheid activeren. Overigens is kpn niet per mail bereikbaar. 


Bedankt!


Goed om te lezen dat je al geholpen bent @Boomkikker. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag! 


Via een KPN mast heb je “onbeperkt” internet.

Dat houdt wel in: 5 GB per dag met gratis aanvullers van 1 GB.

Via een niet-KPN verbinding: 22 GB per maand


Reageer