Skip to main content

Via mijn KPN ID mijn abbonement gewijzigd.

Meteen kwam ik er achter niet de goeie te hebben gekozen,meteen gebeld en recht gezet tenminste dat hoop ik.

In mijn KPN ID staat nog steeds het verkeerde abbonement gemeld.

Nu is mijn bevestiging van bestelling ook nog naar verkeerd emailadres gestuurd,dus kan niks inzien.

Dus kan ook niet zien of het nu het goede abbonement is die ik telefonische heb vast gelegd goed is.

En het emailadres kon voor de bestelling niet meer veranderd dat is gek.

Wat te doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @Weststrate, wat jammer dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan na het plaatsen van je bestelling :grimacing:

We zijn inmiddels een week verder, door de enorme drukte op het forum. Excuus voor de late reactie! Is alles inmiddels in orde? Of staat het nog steeds verkeerd? 

Als het nog steeds niet goed gaat, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Beste maja,

Ondertussen contact gehad via de chat,2 lieve medewerkers die voor mij op zoek zijn gegaan..

En mijn vermoede bevestigd,het verkeerde abbonement wat ik had gekozen en telefonische heb recht gezet stond er nog in

De medewerker telefonische heeft mij niet goed voorgelicht ,andere prijzen en voorwaarden .

Ondertussen heb ik dat geanuleerd en zit nog even op oude abbonement.

Gr.weststrate

 


Ah, wat fijn dat je via de chat zo goed geholpen bent :slight_smile: Jammer van de oorspronkelijke bestelling waardoor alles een beetje in de soep dreigde te lopen, gelukkig is dit nu eerst weer hersteld!