Skip to main content

Vanaf vandaag is mijn mobiele abonnement verlengbaar. Graag wil ik unlimited data. Ben ik dan overgeleverd aan Hussel of kan ik mijn abonnement ook opzeggen?

Ik vind mijn huidige abonnement a €37,50 + €25,- voor onbeperkt Hussel wel aardig oplopen. 

Hoi @SaskiaPoelman 

Als je verlengt vanuit MijnKPN dan betaal je niet die €25,-


Als u niets doet, blijft u huidige abbonement doorlopen en heeft als voordeel dat deze per maand opgezegd kan worden.

 

Als u overstapt naar Hussel, zullen de oude prijzen, voorwaarden en extra komen te vervallen en gaat u een nieuw contract aan met nieuwe prijzen. In sommige gevallen is het beter om de overstap te maken en in andere gevallen niet. Wat krijgt u nu voor het bedrag dat u betaalt?


Vanaf vandaag is mijn mobiele abonnement verlengbaar. Graag wil ik unlimited data. Ben ik dan overgeleverd aan Hussel of kan ik mijn abonnement ook opzeggen?

Ik vind mijn huidige abonnement a €37,50 + €25,- voor onbeperkt Hussel wel aardig oplopen. 

@SaskiaPoelman 

Gezien de hoogte van jouw huidige abonnement (37,50)!betaal je waarschijnlijk nu nog maandelijks een deel van dit bedrag aan de afbetaling van jouw toestel. 
 

Na afloop van de contractperiode is jouw toestel afbetaald en wordt jouw huidige abonnement verlaagt naar het bedrag zonder toestelkosten. 
 

Verlengen is niet verplicht. Zolang je niet verlengt of opzegt, blijft jouw oude abonnement gewoon doorlopen op de oude voorwaarden en prijs. (Maar dan zonder toestelkosten)

KPN Hussel onbeperkt data zonder nieuw toestel (dus Sim-ionly) kost inderdaad 25 euro per maand. Zolang je tenminste minimaal internet-thuis afneemt bij KPN. 


@huistijger helaas kan ik niet uit de optie onbeperkt kiezen.

 


Volgens mij horen deze prijzen nog bij de oude abbonementsvorm. 


@Jeroen Ruiter ik heb nu 50gb voor €37,60 zonder toestel. Ik heb geen glasvezel en wil daarom graag onbeperkt internet.

Overeenkomst loopt pas in maart af dus tot die tijd kan ik volgens mij niet opzeggen. 


Het abbonement loopt tot einde contract. Bij verlenging bind u zich eerder aan een nieuw contract maar gaat nog niet direct in. Wat heeft u allemaal wel van KPN op dit moment?


Uw huidige abonnement is verlengbaar, maar nog niet afgelopen. Dat duurt nog een paar maanden. U kunt dat niet stopzetten ofzo.

Als u verlengt bij KPN, dan gaat uw nieuwe abonnement pas in als uw huidige abonnement afgelopen is. Dat zal dus maart zijn.

Ik zou als ik u was voorlopig nog even niets doen. Want je schiet er toch geen bal mee op. En straks in december heeft KPN misschien wel een leuke Black Fryday deal ofzo waarvan u kunt profiteren. Als u nu verlengd kan dat straks niet meer.


@Jeroen Ruiter ik heb alleen mobiel internet. 


@Nick83 stel dat ik hussel onbeperkt  neem voor €27,- maandelijks opzegbaar staat dit dan los van mijn andere abonnement? Of verleng ik deze automatisch?


Ik weet dat er concurenten zijn die voor 25 euro ook onbeperkt internet en bellen aanbieden. De vraag is of de service goed is. Ik kan bij KPN ook de hotspot gebruiken voor mijn tablet als ik niet thuis ben. Als je kan verlengen zou ik kijken of de komende tijd een leuke aanbieding voorbij komt waarin het bedrag nog wat lager kan worden. Ik zit bij KPN met mijn abbonement omdat ik nu ook de voordelen krijg van een KPN Hussel.

 

In jou situatie is het de vraag waar je goed aan doet.


@Jeroen Ruiter stel dat ik hussel onbeperkt  mobiel internet neem voor €27,- maandelijks opzegbaar staat dit dan los van mijn andere abonnement? Of verleng ik deze automatisch?

In maart wanneer mijn contract afloopt kan ik  dan een nieuw abonnement nemen toch?

Ik woon op Texel en KPN heeft hier de beste ontvangst. 


Voor u zijn er meerdere opties.

Als u een telefoon heeft waar twee simkaarten in passen en het gebruik van data in te stellen is, kunt u een abbonement nemen voor het bellen en de ander simkaart gebruiken voor onbeperkt internet.

U kunt meerdere contracten afsluiten maar de vraag is of u dag wil.

 

U komt nu niet uit met 50gb data per maand?


@Jeroen Ruiter stel dat ik hussel onbeperkt  mobiel internet neem voor €27,- maandelijks opzegbaar staat dit dan los van mijn andere abonnement? Of verleng ik deze automatisch?

In maart wanneer mijn contract afloopt kan ik  dan een nieuw abonnement nemen toch?

Ik woon op Texel en KPN heeft hier de beste ontvangst. 

Vanaf vandaag is mijn mobiele abonnement verlengbaar. Graag wil ik unlimited data. Ben ik dan overgeleverd aan Hussel of kan ik mijn abonnement ook opzeggen?

Ik vind mijn huidige abonnement a €37,50 + €25,- voor onbeperkt Hussel wel aardig oplopen. 

@SaskiaPoelman

Gezien de hoogte van jouw huidige abonnement (37,50)!betaal je waarschijnlijk nu nog maandelijks een deel van dit bedrag aan de afbetaling van jouw toestel. 
 

Na afloop van de contractperiode is jouw toestel afbetaald en wordt jouw huidige abonnement verlaagt naar het bedrag zonder toestelkosten. 
 

Verlengen is niet verplicht. Zolang je niet verlengt of opzegt, blijft jouw oude abonnement gewoon doorlopen op de oude voorwaarden en prijs. (Maar dan zonder toestelkosten)

KPN Hussel onbeperkt data zonder nieuw toestel (dus Sim-ionly) kost inderdaad 25 euro per maand. Zolang je tenminste minimaal internet-thuis afneemt bij KPN. 

 

@SaskiaPoelman 

De antwoorden op jouw vragen stonden ook al in mijn eerdere reactie.

Zolang je niet verlengt of opzegt, blijft jouw oude abonnement gewoon doorlopen op de oude voorwaarden en prijs.

KPN Hussel onbeperkt data zonder nieuw toestel (dus Sim-only) kost inderdaad 25 euro per maand. Zolang je tenminste minimaal internet-thuis afneemt bij KPN. 

Maar je geeft nu aan dat je geen vast internet hebt bij KPN. Dan kost Mobiel onbeperkt internet 32,50 per maand omdat je dan geen KPN Hussel korting krijgt. Als je nu verlengt gaat het nieuwe abonnement in vanaf de datum dat jouw oude abonnement is afgelopen. 


@Noordzee ik heb net gechat met kpn deze geven aan dat als ik verleng met kpn hussel onbeperkt internet dat ik €35,- per maand betaal. Het bedrag van mijn huidige abonnement €37,60 hoef ik dan niet te betalen.

Ik ga ervan uit dat dit dan gelijk ingaat.

Ik vind €35,- redelijk op Texel hebben andere providers slechte ontvangst. 


Ik zou dit nog even navragen. Ik denk dat u het mis heeft.


@Jeroen Ruiter het staat er toch echt. Maar dubbel checken kan geen kwaad.


Alleen gaat de nieuwe prijs pas in als je oude abbonementsvorm is afgelopen.


@Noordzee ik heb net gechat met kpn deze geven aan dat als ik verleng met kpn hussel onbeperkt internet dat ik €35,- per maand betaal. Het bedrag van mijn huidige abonnement €37,60 hoef ik dan niet te betalen.

Ik ga ervan uit dat dit dan gelijk ingaat.

Ik vind €35,- redelijk op Texel hebben andere providers slechte ontvangst. 

Nee, de nieuwe prijs en het nieuwe abonnement gaan niet direct in, maar pas (direct) na de einddatum van jouw oude contract. 

t. 

 

@SaskiaPoelman

 

Maar je geeft nu aan dat je geen vast internet hebt bij KPN. Dan kost Mobiel onbeperkt internet 32,50 per maand omdat je dan geen KPN Hussel korting krijgt. Als je nu verlengt gaat het nieuwe abonnement in vanaf de datum dat jouw oude abonnement is afgelopen. 

 

Jij hebt het nu over 35 euro per maand. Ik had het over 32,50 per maand. Je betaalt 2,50 toeslag per maand voor een direct (maandelijks) opzegbaar abonnement. Ga je een contract aan voor 2 jaar, dan wordt het 32,50 per maand. Persoonlijk vind ik die 2,50 toeslag per maand zonde van het geld.

Hier kun je de prijzen terugvinden : 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

 

 

  •  

 

Tijdelijk 2,50 korting zolang je abonnement loopt

Unlimited data+ Onbeperkt bellen/sms

 

32,50 /mnd

Unlimited data geldt in NL, in de EU heb je 25 GB /mnd. Meer informatie

Je krijgt gratis 5G zolang je abonnement loopt. Daarmee internet je sneller en veiliger via een smartphone die 5G ondersteunt. Meer informatie

Standaard inbegrepen

5G 

2,50 /mnd

0,00 /mnd

Kies hoeveel je wil bellen en sms'en

Onbeperkt bel/sms

150 bel/sms

- 1,00 /mnd

Kies de looptijd van je abonnement

2 jaar

1 jaar

+ 1,00 /mnd

Maandelijks opzegbaar

+ 2,50 /mnd

 


@Noordzee ik heb net gechat met kpn deze geven aan dat als ik verleng met kpn hussel onbeperkt internet dat ik €35,- per maand betaal. Het bedrag van mijn huidige abonnement €37,60 hoef ik dan niet te betalen.

Ik ga ervan uit dat dit dan gelijk ingaat.

Dat is niet zo. Het gaat pas in als uw huidige abonnement afgelopen is. In maart dus.

 


@Jeroen Ruiter het staat er toch echt. Maar dubbel checken kan geen kwaad.

Er staat niet dat het gelijk in gaat.


Hallo @SaskiaPoelman, leuk dat je de KPN Community een vraag stelt, welkom op het Forum :)

Ik zie dat hier een aantal forumleden je helpen met informatie en advies. Top! Toch lees ik een aantal vragen herhaaldelijk voorbij komen. Laat ik een poging doen om je daarin te helpen. 

Wanneer gaat het nieuwe abonnement in?

Bij ons kun je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract alvast verlengen. Je kunt van te voren je wensen alvast aan ons kenbaar maken.

Belangrijk om te weten: je verlenging gaat pas in wanneer je huidige contract afloopt. De nieuwe voorwaarden en abonnementsprijs worden na je huidige looptijd van het contract  aangepast. In het langste geval, moet je dus nog 120 dagen wachten. De snelste manier om te controleren wanneer je mag verlengen en wanneer je huidige contract afloopt is door je persoonlijke MijnKPN-account te raadplegen: 

  • Login op MijnKPN of de MijnKPN app
  • Ga naar Producten 
  • Selecteer het product ‘Mobiele telefoonnummer’
  • Controleer je Abonnementsgegevens. Zoals het voorbeeld hieronder:

Zoals de afbeelding hierboven weergeeft staat er dat deze klant kan verlengen op  19-09-2021. Het nieuwe contract gaat dan van start op 16-01-2022


@Noordzee ik heb net gechat met kpn deze geven aan dat als ik verleng met kpn hussel onbeperkt internet dat ik €35,- per maand betaal. Het bedrag van mijn huidige abonnement €37,60 hoef ik dan niet te betalen.

Ik ga ervan uit dat dit dan gelijk ingaat.

Ik vind €35,- redelijk op Texel hebben andere providers slechte ontvangst. 

Nee, de nieuwe prijs en het nieuwe abonnement gaan niet direct in, maar pas (direct) na de einddatum van jouw oude contract. 

t. 

 

@SaskiaPoelman

 

Maar je geeft nu aan dat je geen vast internet hebt bij KPN. Dan kost Mobiel onbeperkt internet 32,50 per maand omdat je dan geen KPN Hussel korting krijgt. Als je nu verlengt gaat het nieuwe abonnement in vanaf de datum dat jouw oude abonnement is afgelopen. 

 

Jij hebt het nu over 35 euro per maand. Ik had het over 32,50 per maand. Je betaalt 2,50 toeslag per maand voor een direct (maandelijks) opzegbaar abonnement. Ga je een contract aan voor 2 jaar, dan wordt het 32,50 per maand. Persoonlijk vind ik die 2,50 toeslag per maand zonde van het geld.

Hier kun je de prijzen terugvinden : 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

 

 

  •  

 

Tijdelijk 2,50 korting zolang je abonnement loopt

Unlimited data+ Onbeperkt bellen/sms

 

32,50 /mnd

Unlimited data geldt in NL, in de EU heb je 25 GB /mnd. Meer informatie

Je krijgt gratis 5G zolang je abonnement loopt. Daarmee internet je sneller en veiliger via een smartphone die 5G ondersteunt. Meer informatie

Standaard inbegrepen

5G 

2,50 /mnd

0,00 /mnd

Kies hoeveel je wil bellen en sms'en

Onbeperkt bel/sms

150 bel/sms

- 1,00 /mnd

Kies de looptijd van je abonnement

2 jaar

1 jaar

+ 1,00 /mnd

Maandelijks opzegbaar

+ 2,50 /mnd

 

@SaskiaPoelman 

Is het nu allemaal gelukt met de verlenging? Heb je nog verder hulp nodig? 

 


Reageer