Skip to main content
Beantwoord

abonnement verlengd

• January 12, 2021
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo, ik heb een week geleden mijn abonnement verlengd met nieuw toestel. Alleen ik heb nogsteeds dezelfde mb’s als 't oude abbo. Hoe lang duurt dit?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Aminahvas , je kan 120 dagen voor het einde van je abonnement al verlengen. Maar het nieuwe abonnement begint pas aansluitend aan het oude abonnement. Is de einddatum van het oude abonnement al bereikt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 12, 2021

Hallo @Aminahvas , je kan 120 dagen voor het einde van je abonnement al verlengen. Maar het nieuwe abonnement begint pas aansluitend aan het oude abonnement. Is de einddatum van het oude abonnement al bereikt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2021

Oh das nog even wachten dan.  Dus de kosten van het toestel wat bij betaald moet worden. Die afschrijving komt pas als 't nieuwe abonnement ingaat? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 12, 2021

Hoi @Aminahvas , volgens mij beginnen ook de afschrijvingen van de toestelkosten pas als het nieuwe abonnement begint. Maar je kan nu wel alvast gebruik maken van je nieuwe telefoon.

Gisteren abonnement verlengd maar nu zie ik dat de kosten 16€ ipv 13,50€

hoe kan dit?

• January 19, 2021

Dat is de 2.50 husselkorting die je aangevinkt had bij afsluiten, als je de Hussel voordelen activeert krijg je die 13.50 op de factuur.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 19, 2021

Hoi @Abonnement kosten 
Korting wordt niet in het overzicht weergegeven, maar staat wel op de eerstvolgende factuur.

Bedankt voor deze ondersteuning 😀