Skip to main content

Goede dag,

 

ik heb me abbonoment verlengt.

Maar heb er eigen Zwaar spijt van.

ik zou zaterdag me iphone 14 binnen krijgen.

en nu is die uit het niets niet meer leverbaar ik vind dat allemaal niet zo netjes dat mij word verteld dat ik hem zaterdag krijg en dan heb ik nu nog geen eens zekerheid wanneer die komt. eigenlijk ben ik er zo klaar mee dat is er aan denk om het aftezeggen allemaal want de klantenservice werd niet naar me verhaal geluisterd en werd afgesnauwt ik vind dat jullie met een oplossing moeten komen want als jullie niks doen dan ben ik gewoon weg.

 

Met Vriendelijoe Groet,

 

Carlo van de Bovenkamp,

 

 

Ik snap heel goed dat jij met smart op je nieuwe toestel zit te wachten, @dreamz0318. Helaas kan het voorkomen dat een toestel niet op voorraad is en dat de levering dus even op zich laat wachten. Ik kan er nu ook niet voor zorgen dat je het toestel direct ontvangt. Immers, een toestel dat niet op voorraad is, kan niet geleverd worden.

Maar wat ik wel voor je kan doen, is kijken wanneer de iPhone 14 weer op voorraad is. Welke iPhone had je besteld? Dan kan ik voor je kijken wanneer we weer nieuwe toestellen verwachten.


Hoi Denise,

 

het gaat om een iphone 14 rood.

 

Met Vriendelijke Groet,

 

Dreamz0318


Als het goed is, krijgen we daar deze week een nieuwe voorraad van. Dus hopelijk kun jij je nieuwe telefoon ook deze week verwachten. Dit is alleen wel afhankelijk van hoeveel toestellen we binnen krijgen. De toestellen worden uit gegeven op volgorde van bestelling.


Reageer