Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verlengd met nieuw toestel, bezorgtijd doorgestreept bij PostNL

• February 18, 2025
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Hallo, 

Afgelopen vrijdag 14 februari heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon. Deze zou ik afgelopen zaterdag 15 februari binnen krijgen, die ochtend kreeg ik al mail van postnl dat het bezorg moment werd gewijzigd naar maandag 17 februari, ook die bezorging is mislukt. Echter geeft de track and tracé code niks aan, alleen de bezorgtijd is doorgestreept. Al meerdere malen contact opgenomen met postnl, maar die doen helemaal niks voor mij. Ben ik de telefoon nu kwijt? Wat kan er aan gedaan worden?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Mandy030. Welkom op de KPN Community! 

Meestal kun je een bestelde telefoon de volgende dag al verwachten inderdaad. Vreemd dat bij jou de bezorging mis ging. Heb je 'm inmiddels al binnen of staat de bezorgtijd nog steeds doorgestreept? 

Als dat laatste het geval is, dan kunnen wij voor jou een onderzoek in laten stellen bij PostNL naar de locatie van het pakket. Hiervoor kun je het beste telefonisch contact zoeken en dan helpen mijn collega's je verder. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Hopelijk heb je toch zo snel mogelijk je toestel in bezit! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2025

Hoi ​@Mandy030. Welkom op de KPN Community! 

Meestal kun je een bestelde telefoon de volgende dag al verwachten inderdaad. Vreemd dat bij jou de bezorging mis ging. Heb je 'm inmiddels al binnen of staat de bezorgtijd nog steeds doorgestreept? 

Als dat laatste het geval is, dan kunnen wij voor jou een onderzoek in laten stellen bij PostNL naar de locatie van het pakket. Hiervoor kun je het beste telefonisch contact zoeken en dan helpen mijn collega's je verder. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Hopelijk heb je toch zo snel mogelijk je toestel in bezit!Â