Skip to main content

Hallo,

Zaterdag telefoon abonnement verlengd met nieuwe telefoon, nou kan ik het begrijpen dat ik hem zondag niet ontvang en daar was ik ook niet van uit gegaan, maar vandaag (maandag) heb ik nog steeds geen datum ontvangen wanneer ik hem kan verwachten. Ligt dit aan PostNL dat hij nog niet binnen is of ligt het bij jullie bijvoorbeeld want het is toch voor 21:00 besteld volgende dag in huis? 

Ik zou hier graag wat duidelijkheid over hebben waar de vertraging aan kan liggen, mijn huidige telefoon wordt traag en ja goed als je een nieuwe besteld wil je hem gewoon z.s.m. hebben!

Als u op zaterdag bestelt, dan gebeurt er natuurlijk op zaterdag helemaal niks meer aan. En ik denk dat ze op zondag ook niks doen. Dus morgen is het eerste moment waarop u hem zou kunnen verwachten. 


Als er morgen nog geen datum van bezorging is dan kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 


Hoi @Gea Vaartjes, welkom op onze community!
Er kan inderdaad even overheen gaan voordat je bestelling verwerkt is, vooral in het weekend. Heb je inmiddels al bericht gehad?


vandaag abonnement verlengd met  telefoon.

mijn abonnement gaat pas januari in.

krijg ik mijn telefoon al eerder of pas wanneer mijn abonnement in gaat.


vandaag abonnement verlengd met  telefoon.

mijn abonnement gaat pas januari in.

Dat bestaat niet. Je kunt max 120 dagen voor het einde van het contract verlengen. Dan is het nog lang geen januari. 

Had u misschien een SIM only abonnement? 


Ja dat klopt


Ja dat klopt

Als u een SIM only abonnement heeft, dan word dit afgebroken en gaat het nieuwe abonnement meteen in. Het toestel ontvangt u binnen enige werkdagen.


goede avond 

ik heb zatedag nacht me abbo verlengt nu is me vraag hij blijft op gegevens controleren wanneer kan ik verwachten dat der  voor uitgang in zit en wanneer zou ik me toestel kunnen verwachten 

 

fijne avond 


goede avond 

ik heb zatedag nacht me abbo verlengt nu is me vraag hij blijft op gegevens controleren wanneer kan ik verwachten dat der  voor uitgang in zit en wanneer zou ik me toestel kunnen verwachten 

 

fijne avond 

 

Hoi @hellegers 

Het is weekend, en dan worden er geen pakketjes verstuurd vanuit het magazijn van KPN.
Daarnaast werken er ook minder personeel in het magazijn op zaterdag, en op zondag zijn ze vrij.

Maandag kun je weer een nieuwe update verwachten omtrent jouw verlenging, door in te loggen op Mijn Bestelling

Als je bestelde smartphone op voorraad is, dan kun je hem (als alles mee zit) aankomende dinsdag verwachten op je woonadres.
In de loop van aankomende maandag (late middag of avond) krijg je dan een e-mail met daarin een track en trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen.


Reageer