Skip to main content

Ik ben klant van Telfort overgenomen door KPN wanneer kan ik mij telefoon verlengen staat in mijn kpn aap 6 manden ik dacht dat dat was veranderd naar 4 manden

@Kasia1969

Je kunt jouw abonnement verlengen vanaf 120 dagen voor de vervaldatum van je lopende abonnement. (Mogelijk is de info in de app niet helemaal juist) 

Voor de volledigheid : Verlengen is niet verplicht. Als je niet verlengt (daarmee sluit je eigenlijk een nieuw abonnement af op nieuwe voorwaarden), blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen op basis van de oude voorwaarden en kosten. 

Regelmatig ben je bij KPN duurder uit dan met de oude voorwaarden van Telfort, dus kijk goed of het wel slim is om te verlengen. 

 


Goedemorgen @Kasia1969, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je kan inderdaad 4 maanden voordat je contract eindigt verlengen met een nieuw abonnement en/of toestel. Deze verlenging gaat in op het moment dat je huidige contract eindigt. Indien je ook voor een nieuw toestel gaat ontvang je die wel direct (indien op voorraad) en kan je die alvast gebruiken. 

Omdat je vanaf Telfort komt is het inderdaad goed om aan te geven dat niet alles goed weergegeven wordt in de MijnKPN omgeving. We werken er hard aan om dit te verhelpen, maar met bovenstaande informatie zou je ook al een heel eind moeten komen. Zowel bij KPN als bij Telfort kan je 4 maanden van te voren verlengen!

Heb je hier nog vragen over? Dan hoor ik het graag! 


Dankjewel ik weet zo genoeg


Mooi zo,👍, succes met de te maken beslissing om wel/niet te verlengen. 


Reageer