Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verlengen

  • March 27, 2020
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Amyklomp
Nieuwkomer

Goedenavond, 

ik mag volgende week zaterdag een een nieuwe telefoon uitzoeken maar nu zijn de winkels gesloten en zou ik hem via internet moeten bestellen. Is het dan zaterdag bestellen en plus minus dinsdag krijgen per koerier? Of is er een mogelijkheid dat ik b.v aankomende vrijdag bestel en dan zaterdag de telefoon ontvang? Wat zijn de mogelijkheden KPN?

m.v.g A Klomp

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @Amyklomp, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is momenteel een beetje een rare situatie, ook wat betreft de winkels inderdaad. Een paar winkels van KPN zijn nog open, dus je kan voor de zekerheid controleren of er één in de buurt open is zodat je langs kan gaan. In de winkel kunnen ze dan kijken of jouw toestel op voorraad is, of misschien met een goed alternatief komen.

Wat betreft online verlengen, dat is natuurlijk mogelijk! Je kan pas verlengen vanaf de verlengdatum, eerder niet helaas. Op dit moment hangt het af van welk toestel je graag wil. De meeste iPhone's zijn niet op voorraad (ook al staat dit wel op de website), en worden in april weer verwacht. Maar of dit ook doorgaat hangt af van de ontwikkelingen rondom het coronavirus. Andere toestellen zijn minder schaars. Maar neem even contact met ons op via 0800-0402 om na te gaan of jouw gewenste toestel op voorraad is of niet, om teleurstellingen te voorkomen! Je kan ook via 0800-0402 de verlenging laten doorvoeren :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Goedemiddag @Amyklomp, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is momenteel een beetje een rare situatie, ook wat betreft de winkels inderdaad. Een paar winkels van KPN zijn nog open, dus je kan voor de zekerheid controleren of er één in de buurt open is zodat je langs kan gaan. In de winkel kunnen ze dan kijken of jouw toestel op voorraad is, of misschien met een goed alternatief komen.

Wat betreft online verlengen, dat is natuurlijk mogelijk! Je kan pas verlengen vanaf de verlengdatum, eerder niet helaas. Op dit moment hangt het af van welk toestel je graag wil. De meeste iPhone's zijn niet op voorraad (ook al staat dit wel op de website), en worden in april weer verwacht. Maar of dit ook doorgaat hangt af van de ontwikkelingen rondom het coronavirus. Andere toestellen zijn minder schaars. Maar neem even contact met ons op via 0800-0402 om na te gaan of jouw gewenste toestel op voorraad is of niet, om teleurstellingen te voorkomen! Je kan ook via 0800-0402 de verlenging laten doorvoeren :blush:


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 5, 2020

@Amyklomp, ik heb geen reactie meer gehad dus ik ga er vanuit dat je jouw antwoord hebt gevonden. Zo niet, dan weet je de weg naar het Forum te vinden! :wink: