Skip to main content

Ik heb tot 2x toe in de verlengshop mijn abbo proberen te verlengen, maar krijg geen bevestiging op de site en geen bevestigingsmail. Op de site wordt ik nadat ik op knop voor bevestigen heb geklikt doorgelinkt naar het beginscherm waar je je telefoonnummer moet invoeren om te checken of je kunt verlengen. Is mijn aanvraag voor verlenging nu goed doorgekomen of niet??

Welkom @SjaakB 

 

Het snelste is als je even belt met 0800 0402 om te vragen hoe of wat.
Of chatten via de LiveChat functie
Je kan ook wachten tot webcare dit topic bereikt, maar het is momenteel erg druk.
 


Bedankt voor je reactie. Misschien ligt het aan mij, maar ik zie de live chat nergens?


Via https://www.kpn.com/service.htm en dan kiezen waar je probleem over gaat (mobiel, internet...).  Daarna kies je voor “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben”. Dan verschijnt de Chat button.


Nou hier precies hetzelfde. 😞 morgen dan toch maar even bellen. 


Hoi @SjaakB, welkom hier op ons forum, en @Annejayden. Ik begrijp dat jullie beide online wilden verlengen afgelopen weekend, maar dat het niet lukte omdat er geen bevestiging kwam. We hebben inderdaad last van een storing gehad, waardoor dit kon gebeuren ಠ╭╮ಠ  Sorry voor het ongemak!

Hebben jullie het later nog geprobeerd, of contact gehad met de klantenservice? Is het intussen gelukt? Laat het gerust weten als jullie vragen hebben.


Ik ben prima geholpen via de live chat. Een medewerker van KPN heeft mijn abbo verlengd en het toestel is inmiddels binnen. Uitstekend opgelost dus!


@SjaakB Super, fijn dat het zo snel opgelost is, en fijn dat je het laat weten :relaxed: