Skip to main content

Laatst heb ik bericht gekregen van kpn dat ik mijn abonnement moet verlengen (het gaat hier om een gezinsabonnement met 4 personen, waarvan één nummer unlimited heeft en de rest kpn budget). Nu lees ik echter ook allemaal dingen op het forum dat je het abonnement niet per se hoeft te verlengen, omdat als je het niet verlengt het abonnement gewoon doorgaat en (hetzelfde) blijft bestaan. Ik zou namelijk het liefst willen dat het abonnement ongeveer hetzelfde blijft.Ik vind het erg onoverzichtelijk op de kpn site en snap weinig van het verlengen.. 

Ik hoor het graag!

U hoeft helemaal niets te doen bij KPN. Abonnementen lopen gewoon door en zijn dan maandelijks opzegbaar.

Ik lees echter ook iets van "budget". KPN heeft geen budget abonnementsvorm of iets wat daar op lijkt. En bestaat echter wel een provider met die naam die over het KPN netwerk levert. Heeft u daar misschien een abonnement lopen? Dan is het wel raadzaam om je daar in te verdiepen.


Hi @Ida Kiestra, wat Nick aangeeft klopt als een bus, verlangen mag maar het hoeft absoluut niet als je huidige abonnement je goed bevalt :blush: Je abonnement loopt nadat je contract af is gelopen, gewoon door onder dezelfde voorwaarden!


Hoi!

Ik zat met dezelfde issue. Overstappen naar een sim only is in mijn geval duurder. Maar het is dan toch wel zo dat je op ieder moment een andere abonnement kan aanvragen? Of mag ik dan nog eens 2 jaar wachten?


Hallo @Leon_1982 , het antwoord staat hierboven al:

U hoeft helemaal niets te doen bij KPN. Abonnementen lopen gewoon door en zijn dan maandelijks opzegbaar.

 


Hallo @Leon_1982 , het antwoord staat hierboven al:

U hoeft helemaal niets te doen bij KPN. Abonnementen lopen gewoon door en zijn dan maandelijks opzegbaar.

 

Nog niet helemaal wakker 😀.

Thanks